Postat 19 maj 201411 år Kl 03:29 natten till måndag fick jag världens sötaste dotter . Just nu sover mamman och jag har alissa sovande i min famn. Moderkolonin fraggade av sig hurra för oss
Postat 19 maj 201411 år Om några år kommer det vara en perfekt medstjälpare.Haha, bästa ordet!Grattis!
Postat 19 maj 201411 år Grattis! Blev själv pappa igen för 3 månader sedan. Har också en medhjälpare på 3,5 år och det gäller att ha koll när grabben är med Med vänlig hälsning, ante
Postat 19 maj 201411 år Stort grattis-Tummen upp vänta tills hon är 17 och ska börja bestämma i karet åt dig går inte med vilka koraller som helst då men det är värt gratta frugan också mvh Ola.
Postat 19 maj 201411 år Författare Haha nu är det så att jag la ner verksamheten för några veckor sen, får se i framtiden om det blir något kar. Tack för alla gratulationer
Postat 19 maj 201411 år Oki visste inte att du lagt ner hoppas gnistan kommer igen sköt om er nu mvh Ola.
Postat 19 maj 201411 år Stort grattis-Tummen upp vänta tills hon är 17 och ska börja bestämma i karet åt dig går inte med vilka koraller som helst då men det är värt gratta frugan också mvh Ola.Det är nog minsta problemet när hon är 17 Grattis!
Postat 20 maj 201411 år Det är nog minsta problemet när hon är 17 Grattis!Haha jo så sant så, får ju snygga koraller i karet i varje fall;) mvh Ola.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.