Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

ja den är trevlig,ofta framme,har en liten scooterblenny oxå. man blir lite sugen på färggranna wrassar efter Norbergs tråd,

:nya bilder: cooming soon

• 2 veckor senare...
  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

var hos marinakvariet idag,trevligt som vanligt,träffade micke tj,och thomas där,alltid skoj att prata lite. var bara tvungen att lägga upp bild på fiskköpet.

post-1102-14468913142735_thumb.jpg

post-1102-14468913142945_thumb.jpg

Postat
var hos marinakvariet idag,trevligt som vanligt,träffade micke tj,och thomas där,alltid skoj att prata lite. var bara tvungen att lägga upp bild på fiskköpet.

Vackert! :)

Postat

Elegant fisk! Vad tänkte du mata den med så den inte åt upp rörmaskarna? Om jag har förstått det rätt är den lite svår med maten beroende på munnens storlek.

Postat

jag har så mycket rörmaskar så den får gärna äta detta,sen blir det mysis,för det tar den redan,bra om man succesivt kan få den att äta lite av vart

• 8 månader senare...
Postat

hehe,ska försöka knäppa lite,jag är nyss opererad i ryggen så allt är lite bökigt just nu,men snart ska jag lägga upp lite bilder.

• 1 månad senare...
Postat

Aj aj, visst visar en av bilderna en liten H ciliaris på ca 3-4 cm. En sådan har jag varit ute efter ett tag men inte lyckats få tag i. Tydligen så tar man inte hem dem i den lilla storleken. Vart har du lyckats hitta din?

Postat

tack alla, karet och jag var inte riktigt friska när bilderna togs,jag blev opererad i början av sommaren,så det blev lite eftersatt.men efter att jag börjat med zeovitmetoden igen, börjar det bli bättre igen, ska försöka knäppa lite nya bilder, Wiking ciliarisen kommer från zoogiganten. tack ballsam för besöket med din trevliga familj,hoppas

du oxå kommer igång snart.

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

• Skapa Ny...