stigigemla Postat 25 april 2008 Dela Postat 25 april 2008 Snyggt som alltid. Nu blir man sugen att göra en ny Blekingeresa. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 april 2008 Dela Postat 25 april 2008 kanon Jens!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 25 april 2008 Dela Postat 25 april 2008 Stiligt Jens ! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 25 april 2008 Dela Postat 25 april 2008 Detta är ett kar jag gärna hade sett live. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 28 april 2008 Dela Postat 28 april 2008 grattis till TOTM, det är du väl värd, asläckra bilder på saltvandsforum Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hedengren Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 Grattis! Du har lyckats riktigt fint. Fanns riktigt "matiga" bilder med på det danska forumet. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 Grattis till TOTM hos våra danska vänner!Snygg presentation där. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 12 juli 2008 Dela Postat 12 juli 2008 Liten uppdatering kanske? Skulle inte vara fel o se ditt kar live. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 12 juli 2008 Dela Postat 12 juli 2008 Hade inte detta karet lagts ner? Eller blandar jag ihop det med ett annat fint kar nu? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 12 juli 2008 Dela Postat 12 juli 2008 Det är nog nära nu. Kan vi få några sista bilder Jens? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 13 juli 2008 Dela Postat 13 juli 2008 Ska det läggas ner! Det var ju tråkigt och höra hoppas någon i närheten kan ta över karet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 13 juli 2008 Dela Postat 13 juli 2008 Är sålt i sin helhet iaf, jens kanske kan säga i vilken by man hittar det nu Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 13 juli 2008 Författare Dela Postat 13 juli 2008 Tja!Jo det stämmer att akvariet är sålt, dock ej hämtat ännu men det kommer landa i Stockholmstrakten!Givetvis med gråten i halsen men har andra prion i livet för tillfället.Ska flytta utomlands en tid för studier och då får akvaristiken ligga på is tyvärr.Har sökt in på en musikskola i Los Angeles /California som ligger vid Hollywood boulevard och ska vara en av dom bästa i världen.Musicians institute heter stället och är ett mindre rockmecka som inte bör missas.Men jag lyckas inte hålla mig ifrån SG nått vidare utan är inne här varje dag och kollar, skolan börjar juni -09 så innan dess ska jag iväg och säsonga på Snowboardort vilket är en annan kul hobby.Har ett litet kul reportage om akvariet som en tidning var hemma och gjorde hos mig.Ska lägga in det så fort scannern bestämmer sig för att sammarbeta igen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 13 juli 2008 Dela Postat 13 juli 2008 Kom du in på skolan? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 13 juli 2008 Dela Postat 13 juli 2008 Ska bli kul att se reportaget! Lägg gärna upp det som en artikel så går det lättare att hitta. Är du osäker på hur man gör kan jag hjälpa dig och jag har tillgång till en lämplig datafil!Grattis till skolan! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 Roligt för dig att du kom in. Men ett RSM i studentlyan kan du ju alltid ha-dansLycka till:lalalalala: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 19 juli 2008 Dela Postat 19 juli 2008 grattis till att du kommit in på skolan......det är ett äventyr....lite avis faktiskt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 24 augusti 2008 Författare Dela Postat 24 augusti 2008 Köp & Sälj på Saltvattensguiden.se - 935L helglasakvarium med revkeramik, sump och möbel. - Powered by PhotoPost ClassifiedsAll teknik + allt levande hamnade till slut i Malmötrakten.Slumpar nu bort resten till ett vrakpris.935L Displaykar, 200L sump, Revkeramik, returpump(AC) Möbel och stålställning.4600 pickadoller. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 9 september 2008 Författare Dela Postat 9 september 2008 Köp & Sälj på Saltvattensguiden.se - 935L helglasakvarium med revkeramik, sump och möbel. - Powered by PhotoPost ClassifiedsSänker priset till löjeväckande 3000:-En returpump följer med oxå. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 mars 2009 Dela Postat 5 mars 2009 totalt missat detta, har du något på gång? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 7 mars 2009 Författare Dela Postat 7 mars 2009 Går fortfarande och lurar på om det är värt den galna summan för att studera i LA.. Logiskt sätt inte då det inte är många som tjänar några stålar i den branchen, men det hade ju varit så skoj =)Numera bor jag i Trondheim sen i november och jobbar på ett smått fantastiskt ställe http://www.baardshaug.no/ som kökschef, spelar in musik och åker snowboard på fritiden, samt sparar till någon form av musikalisk avstickare i nått år eller två då jag inte gillar lån nått vidare.Men jag går och sneglar på ett litet nanokar då & då, man blir ju smått galen utan salt för länge ! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 vad skulle du studera i LA??? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 7 mars 2009 Författare Dela Postat 7 mars 2009 http://www.mi.edu/Fast det ligger ett år bort, eller spar jag våldsamt mycket deg och dra till någon annan "musikstad" i skandinavien och lirar, man får väl se.Finns många bra skolor, men liveställerna i LA, fan det är ju rocken mecka! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 Klart du ska satsa på LA!!! Finns fler Skolor i USA annars, klart värt varenda cent o dra dit en tid!! Har själv funderat på söka någon filmskola där men inte känt att det varit lönt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 klart du skall sticka till skolan i usa. Ett livs chans. visst det är svårt att jobba med det......men det är inget som säger att du inte lyckas eller att nåt annat skoj inte händer dig i staterna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg