jens karlskrona Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 93 personer inne på sidan just nu kl 22:30 på kvällen talar sitt tydliga språk att sg är en kanonsida i ett nytt fräscht fodral!!Det tyckte killen på sjöfartsmuseet som jag pratade med för någon vecka sen oxå och såg fram emot en ny fragg/salt-träff. Han sa oxå att dom hade planer på nya kar vilket e´skoj.Tänkte kolla intresset för en saltträff med ev fraggbyte i Blekinge nu när det blir lite svalare i mitten på september?? Jag kan stå som värd om ingen annan gärna vill(så jag blir tvungen att bygga klart karet nångång:smiley9: ) Folk behöver inte komma härifrån utan alla är välkomna.Finns det intresse så spikar vi tid och plats, Mvh Jens....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 westbo-reefers är alltid sugna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmye Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Jimmye skulle gärna komma...har aldrig varit på träff förr.! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SkogsflickaN Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Hade varit trevligt, om inte Blekinge låg så in i nordens långt bort, men får väl istället hoppas på att någon duktig, initiativrik människa närmare Örebrotrakten tar steget för en sådan träff!!//Skogsflickan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Saxmark Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Kan jag bara hitta nån att åka med och det klaffar med en nyfödd så är jag klart intresserad.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Jag kommer och inte ensam om allt fungerar som det brukar.Jag tar med några fraggar och Banggaier. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 7 augusti 2006 Författare Dela Postat 7 augusti 2006 Skoj med sånt intresse!! Lördagen eller söndagen vecka 38 alltså23 eller 24 september kan vi spåna på för min delmen jag är inte omöjlig att ta andra helger när det vankas saltträff he he..Som sagt bara fyll på intressespalten här och kom med förslag för tid och kanske plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lulle79 Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 låter trevligt!!//Alexandra & Niclas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BAminoff Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Jag kommer det blir skoj börjar få många frågor.mvh ba Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
keyser Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Låter som en kanonbra idé Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Skulle kunna fungera för min del.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 vi kan nog fylla en bil från Växjö verkar det som.Å lite fragg kan man altid ta med om det finns intresse att byta lite ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Speedster Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Jag kommer också Tyvärr har jag inte en stenkorall kvar då alla dog så nån fragg kan jag inte förse er med. Men hade varit kul o se ditt kar igen Jens och träffa er andra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Jag kan kanske komma beror på, men är klart sugen! dock har jag inga fraggar att dela med mig av Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jailbird Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 äntligen en träff till i BlekingeJag kommer Vrooommm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nemo Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Kommer gärna,, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 klart sugen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 8 augusti 2006 Författare Dela Postat 8 augusti 2006 Strålande!!!Har fått en förfrågan om lördagen 23 september och det funkar för mig!Är det någon som har invändningar mot det, annars kan vi väl prelimenärboka dethos mig kl 13:00... Adress mm tar vi närmare.Men som sagt: funkar dag och tid för er??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 skulle säkert passa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
keyser Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 passar mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BAminoff Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 KommerBA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Hoppas kunna samåka med en eller flera personer från Kalmar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nemo Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 lördagen 23 september kl 13:00... Men som sagt: funkar dag och tid för er???Funkar bra. uppskrivet i almanackan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Saxmark Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Tiden funkar för mig men jag skulle gärna haka på nån från GBG eller närområdet att åka med eftersom jag saknar körkort.. Eller tips på kommunala transporter uppskattas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 det är så j-a synd att ni ska bo så långt bort! hade varit kul att komma på en saltträff... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.