Gå till innehåll

Johnny "NoName" Lundkvist har avlidit


Wotan

Rekommenderade inlägg

Jag har idag blivit kontaktad av en av Johnnys närmaste med beskedet att Johnny Lundkvist har lämnat oss... Istället för att alla ska gå undrandes över vars en av våra färgstarkaste profiler har tagit vägen så har jag blivit ombedd att förmedla detta budskap till oss här på guiden.

Johnny är en person som tillfört mycket till den hobby som vi alla älskar. Hans kunnade var stort, vilket förmedlades i de genomtänkta svar som han så ofta gav oss. Han sa alltid vad han tyckte, rakt på sak, utan att linda in orden, vilket jag tror många uppskattade. Ville man ha ett ärligt svar utan krusiduller så fick man det alltid av Johnny...

Jag och Johnny har även umgåtts en del privat och träffats med jämna mellanrum ända sedan början av min saltvattenskarriär hösten 2003. Den hjälp han har gett mig genom dessa år har varit ovärderlig och för det tackar jag honom. Under senaste året började vi även hitta varandra utanför saltvattenshobbyns ramar då vi upptäckte att vi faktiskt hade så mycket mer gemensamt, det enda jag kan säga är att din vänskap kommer att saknas...

Johnnys familj vill även tacka för den tid som varit och framföra att guiden har betytt mycket för Johnny och gett honom mycket glädje...

I denna länk hittar ni ytterligare information

http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=78186&categorylist=10,4,6,32,39

Vila i frid min vän, du kommer att saknas...

/Peter Widding

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...