Gå till innehåll

Johnny "NoName" Lundkvist har avlidit


Wotan

Rekommenderade inlägg

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

"Nej! Det får inte vara sant?!"

Det var mina första tankar då Jurgonh skrev åt mig på MSN att Johnny gått bort.

Även om jag inte känner Johnny så mycket och vi bara träffades under de dagar då vi gjorde vår akvarieresa förra året så satte han sina spår och skapade ett minne som jag alltid kommer att ha med mig.

Mycket färgstark, härlig och bra kille har gått bort :(

Såg fram emot att få se hans akvarie IRL nu också.

Johnny gav mig många bra och utförliga svar här på guiden då jag började planera mitt akvarie.

Han kommer alltid att finnas i våra tankar.

Umeå har en saltvattensakvarist mindre. Vi kvarstående får bära flaggan högt åt Johnny.

En tanke skänks till hans familj och anhöriga..

Mvh Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sh*t. Det här var verkligen tråkigt.

Jag som nyss hade börjat lära känna saltvänner i den närbelägna staden Umeå, där jag hittills bara hunnit med att träffa Jorgas och Wotan. Vad jag förstår så har du betytt mycket för hobbyn, både i din stad, bland vänner men även här på SVG.

Vila i frid...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En kall kår på ryggen. Jag gick in tråden om hans akvarium för några timmar sedan och vad ser man först. En bild på cykeln. Nästa jag såg var att han var inne en timme tidigare. Spöken far genom skallen ett ögonblick till dess jag inser att hans efterlevande (hemskt ord för de som har det svårast) varit inne på sidan och sett på kondoleanserna. Vad jag ville var att titta litet på hans kar för att ha projektet litet bättre i minnet. Ett av de snygare mjukkorallkaren här på forumet enligt min mening och ganska så personligt utformat.

Vila i frid Johnny och låt dit minne följa oss både i karen och på våra cyklar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...