crille Postat 24 oktober 2008 Dela Postat 24 oktober 2008 jovisst, men tyvärr vill nog inte alla pröjsa ,när det inte är tvång, tyvärr..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 26 oktober 2008 Dela Postat 26 oktober 2008 sant, det är inget som helst tvång. Men det brukar bli ett litet uppsving överallt när kulorna trillar in. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 26 oktober 2008 Dela Postat 26 oktober 2008 Ja sker det inte denna veckan då lär det väl aldrig ske! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 26 oktober 2008 Författare Dela Postat 26 oktober 2008 Ja, vi får se. Det får som sagt absolut inte kännas som ett tvång. Påminnelse/förfrågan om förnyelse är just skickad till fyra medlemmar vars stödmedlemskap nu löper ut. Vi tackar samtidigt Bobergs Udde för året som varit med stödmedlemskap. Alltså en mindre idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 oktober 2008 Dela Postat 26 oktober 2008 Ni får känna er trampade på tårna hur ni vill men jag tycker att det är svagt att inte fler än 90 är stödbetalande. Det är inget tvång men det är för tusan en hederssak tycker jag men jag har väl som vanligt fel...............Observera att jag är inte på något sätt knuten till SG men det kanske beror på åldern att jag har den åsikten....MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 27 oktober 2008 Dela Postat 27 oktober 2008 Alla gör ju som dom vill, men det känns nästan som att jag lurar någon att bara kunna betala 100 spänn och faktiskt underlätta något, kontra allt jag får tillbaka!Kalas-investering tycker jag, och jag har inte ens något akvarium längre (hade inte heller det när jag förlängde mitt stöd till SG)Bara tråden kommer upp med jämna mellanrum så kommer det säkert trilla in lite nya som känner samma sak. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 27 oktober 2008 Dela Postat 27 oktober 2008 Så då var det insatt en ny fin hundring på SG kontot.Använd den välPS. Ni kanske skall skicka ut meddelande mer än 1dag innan ny betalning skall ske. DS. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 oktober 2008 Dela Postat 27 oktober 2008 Så då var det insatt en ny fin hundring på SG kontot.Använd den välPS. Ni kanske skall skicka ut meddelande mer än 1dag innan ny betalning skall ske. DS.Tackar för den!Vi kommer nyttja den väl som alla pengar vi får in. Vi brukar försöka skicka ut info i god tid innan det är dags att betala. Dock görs detta manuellet i idiellt arbete vilket gör att det kan bli fel någon gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 27 oktober 2008 Författare Dela Postat 27 oktober 2008 Tack PärS och Kjell för att ni blir nya stödmedlemmar. Det blir 92 st nu. PS. Ni kanske skall skicka ut meddelande mer än 1dag innan ny betalning skall ske. DS.Ingen fara. Det är inte så petnoga med exakt vilken dag stödmedlemskapet löper ut, även om alla stödmedlemmar kan läsa detta datum i sin profil. Jag klumpar ihop några påminnelser åt gången för effektivitetens skull, även om slutdatumen är olika. Jag släcker ingen stödflagga förrän tidigast 2-3 veckor efter att jag mailat en påminnelse. Det är för övrigt en helt manuell rutin att tända respektive släcka stödflaggan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 28 oktober 2008 Dela Postat 28 oktober 2008 Tack PärS och Kjell för att ni blir nya stödmedlemmar. Det blir 92 st nu.Ingen fara. Det är inte så petnoga med exakt vilken dag stödmedlemskapet löper ut, även om alla stödmedlemmar kan läsa detta datum i sin profil. Jag klumpar ihop några påminnelser åt gången för effektivitetens skull, även om slutdatumen är olika. Jag släcker ingen stödflagga förrän tidigast 2-3 veckor efter att jag mailat en påminnelse. Det är för övrigt en helt manuell rutin att tända respektive släcka stödflaggan.Okidoki, kanon.Man vill ju inte tappa sin "stjärna" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 oktober 2008 Författare Dela Postat 29 oktober 2008 Tack Johan2x för förnyat stöd och välkommen Glenn, zeke66 och Miksv som nya stödmedlemmar. Totalt nu 95 st om jag räknar rätt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zeke66 Postat 29 oktober 2008 Dela Postat 29 oktober 2008 Ja som Lasse skrev i början på tråden så var jag en av dom som var slö..Och tänkte hela tiden ska fixa det sen. Men tog mig en funderare nu och tog mig i kragen och satte in pengar då jag är här varje dag. Och har fått så otroligt mycket hjälp här så varför inte visa mitt stöd.Var ju medlem i zoopet förut när jag körde sötvatten.Och nu är det ju denna site som jag är mest på då jag är ute på nätet.Föresten bra skrivet Lasse du har helt rätt i det du skriver. Så nu är man ingen glidare längre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 29 oktober 2008 Dela Postat 29 oktober 2008 jepp och snart blir vi några som kastar in lite extra. 5 till bara. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 30 oktober 2008 Författare Dela Postat 30 oktober 2008 Välkomna wexxer och Borg som nya stödmedlemmar! Nu totalt 97 st.(Jag är bortrest till söndag kväll, så jag kan inte kolla nya inbetalningar igen förrän då) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wexxer Postat 30 oktober 2008 Dela Postat 30 oktober 2008 Tackar, kanon sida, så de är klart den ska stödas =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 30 oktober 2008 Dela Postat 30 oktober 2008 Jag med - de ligger och bränner i fickan MVH LasseSnart där, jag hänger osså på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Flöne Postat 30 oktober 2008 Dela Postat 30 oktober 2008 Har väntat på att det skall bli 100st betalande medlemmar men det är så otroligt seeegt........(jag ville bli nummer 100)Så jag har nu slängt in 300:- på kontot.... =100st betalande:snurrig:Jag begär inte en GULD logga men det skulle vara kulOm det nu finns "guldbetalande" så kan jag slänga in 200:- till... 500:-=GULDDetta betalar jag villigt för att denna enorma kunskapsbank skall leva vidareMVH Björn "Flöne" Sjögren Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Detta betalar jag villigt för att denna enorma kunskapsbank skall leva vidareMVH Björn "Flöne" SjögrenJa tänk vad det kunde ha kostar om inte detta forum fanns. Alla pålurningar av dyra preparatdyr teknik som inte behövs av en del handlare. Tror nog att jag har sparat 1000:- på att läsa mig till information här. Och mer kommer det bli.Så därför känns det rätt att bidra med en del av de sparade pengarna./JohanPS. Hade jag varit en kvinna hade jag tjänat 1000:- på detta forum. DS. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Sorry, det är lite fusk... det är antalet medlemmar vi ska upp i. Vi är redan ett par stycken som betalat en större slant än vad det är tänkt. :-)Om 3st medlemmar så väntar storinsats som flera medlemmar har uttryckt sig stå bakom! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Gott flöne jag har vänta mycket länge men snart e jag där Hehehehehehe 2 platser kvar ........Klart ska sidan sponsras med pengar som sagt den har nog hjälpt alla här med extremt mycket både kunskap och vägledning och stopp av köp på dåliga produkter mm mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Bra!Vi är nära nu! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Flöne Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Gott flöne jag har vänta mycket länge men snart e jag där Hehehehehehe 2 platser kvar ........Klart ska sidan sponsras med pengar som sagt den har nog hjälpt alla här med extremt mycket både kunskap och vägledning och stopp av köp på dåliga produkter mm mm.Om jag gör två nya användare och slänger in 200:- då måsta jag bli nummer hundra...-kung Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 J*vlar nu e det tävling på G !!!!Aldrig varit så hett att bli medlem på SVG.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 2 november 2008 Författare Dela Postat 2 november 2008 Om jag gör två nya användare och slänger in 200:- då måsta jag bli nummer hundra...-kungBjörn,Tack för ditt bidrag, som dock inte syns på kontot ännu. Det är som sagt antalet medlemmar som räknas, så ditt bidrag räknas som en medlem. Dock har det hänt att generösa medlemmar gett "gåvostödmedlemskap", vilket är ett sätt att komma runt detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 2 november 2008 Dela Postat 2 november 2008 Björn,Tack för ditt bidrag, som dock inte syns på kontot ännu. Det är som sagt antalet medlemmar som räknas, så ditt bidrag räknas som en medlem. Dock har det hänt att generösa medlemmar gett "gåvostödmedlemskap", vilket är ett sätt att komma runt detta Det kan man ju passa på att göra till någon med ett häftigt kar som man skulle vilja se mer högupplösta bilder ifrån . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.