Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 380
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

57 årig ständig nattarbetare. jobbar med cnc-styrda svarvar och har så gjort i 37 år. Har sett hela utvecklingen. Har tre stora fritidsintressen. Akvarie(hade zoo-affär fram till 96), revy(stått på scen sen 93) och amerikanska bilar(har för närvarande 2)

Postat

Tycker ofta höra att det inte kommer nytt blod i denna hobby, men går man efter åldrarna på medlemarna ser man väldigt många 80/90talister bland dem här iaf...

Verkar vara många IT konsulter, några andra Logicaner här kanske :)?

Postat

34 år, fru och 3 barn, villa å kombi. Jobbar som ambulanssjuksköterska och renoverar huset. Tillfällig paus i hobbyn i väntan på att renoveringen ska bli klar så jag får plats med det nya systemet : ) /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Just ja kanske ska ge lite info också

44 år webutvecklare, bor i Stockholm (söder) med fru + 2 barn.

Uppvuxen i Gnesta och musiker, blues piano är min specialitet. Giggar på stampen, fasching o lite festivaler, med lite olika band, fast medlem i the beat from palookaville.

Postat

33 år Maskinuthyrare sambo villa kombi två hundar och smått på väg.

Sålt av sportbilen då den hobbyn va aningen dyrare än akvarium.

Så lägger pengarna på akvarium,hus och barn nu då :)

Postat

Hep

62 år ( Avtalspensionär sedan 60 ) Jobbat 37 år på Telia familjen bakom mig och barnen flyger själva.

Så nu kan man gottas sig i alla hobbys Modelljärnaväg och salt och inte minnst filma i 3D akvariet är fräckt i 3D he he

-shark_smiley

Postat

Hej är strax 44 år hade mitt först akvarium från jag var ca 10 kört i omgångar allt ifrån nanoburkar till +1000liter dock allt i sötvatten ska ge mig på Salt nu till våren... håller på att läsa upp mig nu. Jobbar som besöks ansvarig på LKAB i Kiruna

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...