Norberg Postat 11 februari 2011 Författare Postat 11 februari 2011 Photoshop 2 eller har du version 3 ??Senaste versionen av Lightroom 3:3 gullet! Manne jag använder aldrig autofocuset då det inte funkar så bra på småsakerna tycker jag.Har provat lite ute med det också, tycker att det är ok men ingen raket precis. Citera
garfish Postat 11 februari 2011 Postat 11 februari 2011 Grymt fna bilder på koraller Tommy! //Gustaf Citera
Norberg Postat 8 april 2011 Författare Postat 8 april 2011 Blev inspirerad av Alfons och tänkte att det var dags att lägga in lite bilder igen. Några fisk och korallbilder kommer här. Citera
ballsam Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Japp.. Ruskigt stilrena bilder. Härlig färg på supermannen /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
MaddeI Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Jösses vilka vackra bilder på dina vackra invånare! Jag älskar alla färgerna! Önskar jag hade åtminnstånde någon av färgerna i mitt lilla kar.Vad är det för häftig korall på sista bilden, den orange och lila? Jättesnygg!/Madde Citera
Norberg Postat 9 april 2011 Författare Postat 9 april 2011 Madde det är en Montiopora danae, den kallas för Superman montiopora. Det är en liten rackare som växer olidligt långsamt tycker jag. Fick en bit av Jani för ett tag sendan som sakta men säkert tar sig. Lägger upp en bild på mina Bangaier som Stig har odlat, jättetrevliga fiskar.Tack för att ni tycker om bilderna. Citera
Norberg Postat 9 april 2011 Författare Postat 9 april 2011 Tack Per! :-)Jag har nog fastnat lite för fotograferandet och tycker det passar bra ihop med akvariehobbyn och då ruller det på utav bara farten. Citera
Edward Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Riktigt snygga bilder! en helbild skulle inte vara så dumt! Citera
Norberg Postat 9 april 2011 Författare Postat 9 april 2011 Riktigt snygga bilder! en helbild skulle inte vara så dumt!Kanske är det dax för ett helfoto som du säger Edward! Här kommer ett. Citera
Norberg Postat 10 april 2011 Författare Postat 10 april 2011 Snyggt! Hur mycket ls har du?Har kanske 20-25 kg, vet inte riktigt säkert. Det mesta ligger i sumpen. Har 8 stenar i karet, men det är bara den till vänster som det är nån storlek på.Jag har akvariet i TV rummet så att man kan vila ögonen på nått när det blir för mycket skräp på TV:n.Passar på att lägga in en polypbild till! En vanlig Acropora i närbild. Citera
blackizzz Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Vad har du för kamera, objektiv för makrobilderna? Grymt bra bilder!!! Citera
Norberg Postat 10 april 2011 Författare Postat 10 april 2011 Jag har en Nikon D90 med ett Sigma 70mm 1:2.8 EX DG MACRO Citera
Syd Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Riktigt snyggt! Väldigt stilfullt med den öppna bänken och "luftiga" revet. Och vilka kanonbilder du tar.Du får gärna lägga upp en bild på din sump Citera
Ländström Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Hej TommySuper, det ser jätte bra ut!Dina bilder är otroligt fina och flyttar nivån på bilderna på guiden till en helt ny nivå.//Tomas. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.