Capote Postat 25 januari 2012 Dela Postat 25 januari 2012 Moderator's upplysning: Spam en bit upp i tråden är borttaget Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
d-jess Postat 25 januari 2012 Dela Postat 25 januari 2012 Tycker också att det ofta går segt. Men det verkar vara värre vissa tider. Kanske när många är inne och belastar sidan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 25 januari 2012 Dela Postat 25 januari 2012 Tycker också att det ofta går segt. Men det verkar vara värre vissa tider. Kanske när många är inne och belastar sidan?Har funderat på det viset också, men har kommit fram till att det nog inte beror på vår egen trafik, eftersom ibland på natten när få är inne, så är det segt, eller tidiga mornar.Jag tror vi delar databas med många andra skriv/läs-db-intensiva sajter och våra requests får vackert ställa sig i kö Men det är bara en teori... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 25 januari 2012 Författare Dela Postat 25 januari 2012 idag har det varit helt OK för mig.. konstigt att det börjat bli segt nu senaste tiden då det varit hur bra som helst innan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 2 februari 2012 Författare Dela Postat 2 februari 2012 nu har jag "gått över till" Google Chrome då det går mycket bättre att ladda sidan. har inte haft problem den senaste tiden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 2 februari 2012 Dela Postat 2 februari 2012 Vi har fått höra från vår serverleverantör att de sedan igår har åtgärdat problemen. Sen får vi se hur länge det håller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 2 februari 2012 Dela Postat 2 februari 2012 Jepp ja känner i allafall att jag får hem sidorna mycke snabbare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Sitter på en 100/100 fiberlina och att komma till denna sidan tog 20sekunder, samma på min Galaxy Tab och även via 4g dongel i laptoppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 7 februari 2012 Dela Postat 7 februari 2012 Ja det var heltrögt för mig också. Men nu 14:30 går det nästan acceptabelt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 7 februari 2012 Författare Dela Postat 7 februari 2012 för mig är det väl OK nu. om man tänker på att jag har en kass uppkoppling. tog kanske 5-10 sek att komma till sidan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 10 februari 2012 Dela Postat 10 februari 2012 nu låg hela sajten nere i ett tag (typ 10-15 min), fick Ooops sidan kan inte visas.... stabilt CN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rille Postat 10 februari 2012 Dela Postat 10 februari 2012 Samma problem här, låg nog nere 7-8 minuter för mig sen hoppade det igång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Morot Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Nu går det ruggigt segt igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Krånglat sedan igår kvällMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Samma sak här, tagit flera minuter att ladda varje sida, ibland kommer man inte in över huvud taget... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Jo, CN har en hel del problem med sin hosting för tillfället, inte helt ovanligt tyvärr... Förhoppningsvis blir saker bättre snart... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Det stämmer, stora problem sedan sent i går kväll. Tyvärr inget vi kan göra något åt, det strular hos vår leverantör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 19 februari 2012 Dela Postat 19 februari 2012 Tyvärr så har vår hosting leverantör haft problem i kväll igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 22 februari 2012 Dela Postat 22 februari 2012 Återigen så har vår leverantör stora problem, vi kan tyvärr inte göra annat än att hoppas att de löser problemet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 Antingen så flyter det på eller också så går det knappt alls. Mycket konstigheter igår och nu på morron, många märkliga felmeddelanden, forum felsöks osv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 Det är stora problem med leverantörens databasserver, därför vi var tvungna att stänga av siten för felsökning och replikering av databasen till en annan server. Men då sidan inte hade fungerat på evigheter redan innan då databasservern var överlastad... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 Dags att se sig om efter en annan leverantör? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 Den som väntar på nåt gott...väntar ofta alldeles för länge! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 -ordning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 11 mars 2012 Dela Postat 11 mars 2012 Databasservern gick på knäna igen, hoppas den håller en stund nu igen... Vi jobbar för att bli av med dessa problem, förhoppningsvis blir det bättre snart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.