Postat 25 januari 201213 år Tycker också att det ofta går segt. Men det verkar vara värre vissa tider. Kanske när många är inne och belastar sidan?
Postat 25 januari 201213 år Tycker också att det ofta går segt. Men det verkar vara värre vissa tider. Kanske när många är inne och belastar sidan?Har funderat på det viset också, men har kommit fram till att det nog inte beror på vår egen trafik, eftersom ibland på natten när få är inne, så är det segt, eller tidiga mornar.Jag tror vi delar databas med många andra skriv/läs-db-intensiva sajter och våra requests får vackert ställa sig i kö Men det är bara en teori...
Postat 25 januari 201213 år Författare idag har det varit helt OK för mig.. konstigt att det börjat bli segt nu senaste tiden då det varit hur bra som helst innan.
Postat 2 februari 201213 år Författare nu har jag "gått över till" Google Chrome då det går mycket bättre att ladda sidan. har inte haft problem den senaste tiden
Postat 2 februari 201213 år Vi har fått höra från vår serverleverantör att de sedan igår har åtgärdat problemen. Sen får vi se hur länge det håller.
Postat 7 februari 201213 år Sitter på en 100/100 fiberlina och att komma till denna sidan tog 20sekunder, samma på min Galaxy Tab och även via 4g dongel i laptoppen
Postat 7 februari 201213 år Ja det var heltrögt för mig också. Men nu 14:30 går det nästan acceptabelt.
Postat 7 februari 201213 år Författare för mig är det väl OK nu. om man tänker på att jag har en kass uppkoppling. tog kanske 5-10 sek att komma till sidan.
Postat 10 februari 201213 år nu låg hela sajten nere i ett tag (typ 10-15 min), fick Ooops sidan kan inte visas.... stabilt CN
Postat 10 februari 201213 år Samma problem här, låg nog nere 7-8 minuter för mig sen hoppade det igång
Postat 19 februari 201213 år Samma sak här, tagit flera minuter att ladda varje sida, ibland kommer man inte in över huvud taget...
Postat 19 februari 201213 år Jo, CN har en hel del problem med sin hosting för tillfället, inte helt ovanligt tyvärr... Förhoppningsvis blir saker bättre snart...
Postat 19 februari 201213 år Det stämmer, stora problem sedan sent i går kväll. Tyvärr inget vi kan göra något åt, det strular hos vår leverantör.
Postat 22 februari 201213 år Återigen så har vår leverantör stora problem, vi kan tyvärr inte göra annat än att hoppas att de löser problemet.
Postat 23 februari 201213 år Antingen så flyter det på eller också så går det knappt alls. Mycket konstigheter igår och nu på morron, många märkliga felmeddelanden, forum felsöks osv.
Postat 23 februari 201213 år Det är stora problem med leverantörens databasserver, därför vi var tvungna att stänga av siten för felsökning och replikering av databasen till en annan server. Men då sidan inte hade fungerat på evigheter redan innan då databasservern var överlastad...
Postat 11 mars 201213 år Databasservern gick på knäna igen, hoppas den håller en stund nu igen... Vi jobbar för att bli av med dessa problem, förhoppningsvis blir det bättre snart!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.