pimo Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Helt otroligt snyggt!Vad har du för nya fiskar planerade? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Tricolorn skämmer ut hela burken, Tomas. Säg bara till så kommer jag o hämtar skräpet!Suck! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Jösses!Är de en Xenia du har där? Den med grönt i? De va den sjukast ja sett isåfall!Å på tala om sjukt, vilka snygga koraller, vilka färger, vilka vilka vilka..... ååååååååå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Wooow vilket akvarium:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Ja, vad ska man säga.... Inte illa pinkat? Grymt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 helt outstanding Tomas! det är i vackraste laget otroliga färger på korallerna sen så måste du ha bantat ner euphyllia kolonierna ganska radikalt? ett kar som måste upplevas live iaf kan jag bara säga -respekt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 Herre jösses, hur i hela friden bär du dig åt för att få det så fint??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 12 november 2007 Dela Postat 12 november 2007 hjälp vad vackert Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Riktigt fint Tomas, Synd att du inte har kommit upp i min klass än bara men du är på god väg.........(obs skoj ifrån en som bara är lite avundsjuk ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Jag saknar ord som vanligt... Man blir ännu mer förstummad när man ser eländet live.Tack för inspirationen.Säg till när det är dax att klippa ner dendär mjuka xenian med gröna stjärnan (om det nu är en xenia), som jag har letat efter en sådan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Fantastiskt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Ser ut som det är dags att skaffa ett större kar snart. Fint som sammet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Mycket vackert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Min fru undrade varför jag nästan skrek "vilket j-a as!!". Jag är grön av avund!Du har lyckats jättebra med både fotograferingen och färgerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
artemia Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Ååååååå...... Min idol! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 13 november 2007 Författare Dela Postat 13 november 2007 Hej ALLATack för alla glada kommentarer, det känns lite kul kunna inspirera med ett litet lowtech-kar också.Jag tror att polypen är någon form av anthelia, är det någon som vet?Självklart står den ständiga inbjudan kvar!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Hej ALLATack för alla glada kommentarer, det känns lite kul kunna inspirera med ett litet lowtech-kar också.Jag tror att polypen är någon form av anthelia, är det någon som vet?Självklart står den ständiga inbjudan kvar!//Tomas.Hittade en bild på polypen på denna sida, enligt den är det anthelia sp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 13 november 2007 Författare Dela Postat 13 november 2007 HejTackar för infon!//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Tomas!Tack för bilderna. Jag sitter här och bara fånstirrar! Är mäkta imponerad! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 jag kan lova dig Tomas att ditt lowtech slår dom flesta hightech karen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Du kör väl med "high-skill" iställetl Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Jag så bilderna först nu. Helt otroligt vackert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Myckert vackert Tomas! Många fina arter har du också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Snyggt komponerat som vanligt, men den röd och den blå Milliporan lutar lite innåt, växer de så eller har stenen rört på sig?/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 14 november 2007 Författare Dela Postat 14 november 2007 Hej JanneMillipororna har vuxit upp från fraggar på en sten som ligger stadigt. Av någon anledning har båda ett litet "snett" växtsätt som jag inte riktigt kan förklara, möjligen att stömmen är starkare från ena hållet. Sen ser det mer ut på kortet än i verkligheten.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.