ramq Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Nu skall jag i alla fall vänta på att ett litet sår + en giftblåsa på långfingret skall vara OK innan jag har händerna i karet igen....vilket gör situationen perfekt för att ta bilder på hela härligheten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Malta Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag har nog sett detta kar som Stig beskriver i denna tråd, och jag måste säga att det är ett riktigt snyggt saltvattensakvarium med mycket koraller och fisk. Det skulle vara kul om du Stig la upp lite bilder eftersom det var ett tag sen jag såg akvariumet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Jag skulle gärna oxå vilja se lite bilder på det, trots att jag sett det live. -respekt -respektKan bara säga en sak, GRYMT!!Bara att tacka för titten. Och fraggarna, som förövrigt mår bra allihop. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Hur har det gått med det fraggar stog du fick från mig?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 26 oktober 2006 Författare Dela Postat 26 oktober 2006 Pavonan har nog ungefär dubblat sig i storlek och Acroporan har gått ut en god bit den också. Men karet har jag inte fått stil på ännu.Jag funderar på att köpa en Bubble master skummare. Är det något du kan fixa till ett bra pris? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 var idag hemma hos stig,och såg denna mastodontbalja!detta kar är grymt,även om stig inte är riktigt nöjd med lite detaljer,men jag kan lova er att detta kar kommer attbli något utöver det vanliga-respekt,tack för kaffet och fraggarna stig,lika kul att komma hem till dig var gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Kom igen nu Stig, många sitter och väntar på bilder :nya bilder:mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 var idag hemma hos stig,och såg denna mastodontbalja!detta kar är grymt,även om stig inte är riktigt nöjd med lite detaljer,men jag kan lova er att detta kar kommer attbli något utöver det vanliga-respekt,tack för kaffet och fraggarna stig,lika kul att komma hem till dig var gång.du tog inga bilder crille ?? Kom igen nu Stig, många sitter och väntar på bilder :nya bilder:mvh Emilprecis! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 du tog inga bilder crille ?? nä,glömsk som jag är så blev kameran hemma,hehe jag blev så fascinerad av karetatt jag glömde gå in i teknikrummet:snurrig: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 haha! inte lätt ibland, men det var kanske ett svepskäl för att komma tillbaka inom en snar framtid? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 haha! inte lätt ibland, men det var kanske ett svepskäl för att komma tillbaka inom en snar framtid? hehe,ja där sa du nåt,nä men vi ska nog åka på några hembesök tillsammans.alltid kul att kolla andras kar live,synd man blir så avis bara:skrattar: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 hehe,ja där sa du nåt,nä men vi ska nog åka på några hembesök tillsammans.alltid kul att kolla andras kar live,synd man blir så avis bara:skrattar:nej sånt är aldrig fel, nog pratat om detta i stigs tråd, tycker han ska lägga upp lite bilder nu ist innan vi förstör tråden mer med vårat skit prat heheeller hur stig??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 nej sånt är aldrig fel, nog pratat om detta i stigs tråd, tycker han ska lägga upp lite bilder nu ist innan vi förstör tråden mer med vårat skit prat heheeller hur stig???Fortsätt - förr eller senare förstår han vinken (nu på gamla dar verkar det vara senare.....) :nya bilder: :nya bilder: :nya bilder: :nya bilder: MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 För att pressa han ännu mer,:nya bilder::nya bilder::nya bilder:Snälla rara Stig lägg upp lite bilder mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Fortsätt - förr eller senare förstår han vinken (nu på gamla dar verkar det vara senare.....) :nya bilder: :nya bilder: :nya bilder: :nya bilder: MVH LasseFör att pressa han ännu mer,:nya bilder::nya bilder::nya bilder:Snälla rara Stig lägg upp lite bilder mvh Emilkom igen nu stig! plssss... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Tänkte bara tillägga ifall Stig nu inte visste det att vi vill ha mer bilder!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Vet ni vilken mästerfotograf han är egentligen? För övrigt är jag överens med ovanstående talare.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 5 november 2006 Författare Dela Postat 5 november 2006 Trycket blev för stort.Här är en av mina absoluta favoriter som tyvärr inte gör sig på foto. De lysande gröna polyperna blir bara vita på foto. Seriatopora caliendrum.Galaxean eller kristallkorallen är en som man inte vet om man skall älska eller hata.Jättesnygg, växer bra men är väldigt aggresiv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Kanonsnyggt En helbild hade inte suttit fel, eller kanske två, karet får väll inte plats på en bild, tre meter är det väll? mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 5 november 2006 Författare Dela Postat 5 november 2006 Jag är som sagts i tråden inte alls nöjd med uppbyggnaden av karet än. Jag försökte ladda upp några Korallbilder till men jag får bara uppladdningsfel nu.Men jag har ett par på lager till i morgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Jag är som sagts i tråden inte alls nöjd med uppbyggnaden av karet än. Jag försökte ladda upp några Korallbilder till men jag får bara uppladdningsfel nu.Men jag har ett par på lager till i morgon.Låter kanon keep us updated;)mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Trycket blev för stort.Här är en av mina absoluta favoriter som tyvärr inte gör sig på foto. De lysande gröna polyperna blir bara vita på foto. Seriatopora caliendrum.[ATTACH]9876[/ATTACH]Galaxean eller kristallkorallen är en som man inte vet om man skall älska eller hata.Jättesnygg, växer bra men är väldigt aggresiv.[ATTACH]9877[/ATTACH]Snyggt! mera sånt, och några hel bilder så man kan få en uppfattning av hur stora dom är! så nu är det bara du öser på trägen vinner hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Jag är som sagts i tråden inte alls nöjd med uppbyggnaden av karet än. Jag försökte ladda upp några Korallbilder till men jag får bara uppladdningsfel nu.Men jag har ett par på lager till i morgon.lite sen där märkte jag* vad är det med uppbyggnaden som du inte är nöjd med? är det stenen och korall placeringarna eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.