Gå till innehåll

Mitt hembygge


stigigemla

Rekommenderade inlägg

Jag har nog sett detta kar som Stig beskriver i denna tråd, och jag måste säga att det är ett riktigt snyggt saltvattensakvarium med mycket koraller och fisk.

Det skulle vara kul om du Stig la upp lite bilder eftersom det var ett tag sen jag såg akvariumet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

var idag hemma hos stig,och såg denna mastodontbalja!detta kar är grymt,även om stig inte är riktigt nöjd med lite detaljer,men jag kan lova er att detta kar kommer att

bli något utöver det vanliga-respekt,tack för kaffet och fraggarna stig,lika kul att komma hem till dig var gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

var idag hemma hos stig,och såg denna mastodontbalja!detta kar är grymt,även om stig inte är riktigt nöjd med lite detaljer,men jag kan lova er att detta kar kommer att

bli något utöver det vanliga-respekt,tack för kaffet och fraggarna stig,lika kul att komma hem till dig var gång.

du tog inga bilder crille ;)??

Kom igen nu Stig, många sitter och väntar på bilder :D :nya bilder:

mvh Emil

precis!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

haha! inte lätt ibland, men det var kanske ett svepskäl för att komma tillbaka inom en snar framtid? :)

hehe,ja där sa du nåt,nä men vi ska nog åka på några hembesök tillsammans.alltid kul att kolla andras kar live,synd man blir så avis bara:skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hehe,ja där sa du nåt,nä men vi ska nog åka på några hembesök tillsammans.alltid kul att kolla andras kar live,synd man blir så avis bara:skrattar:

nej sånt är aldrig fel, nog pratat om detta i stigs tråd, tycker han ska lägga upp lite bilder nu ist innan vi förstör tråden mer med vårat skit prat ;) hehe

eller hur stig???

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nej sånt är aldrig fel, nog pratat om detta i stigs tråd, tycker han ska lägga upp lite bilder nu ist innan vi förstör tråden mer med vårat skit prat ;) hehe

eller hur stig???

Fortsätt - förr eller senare förstår han vinken (nu på gamla dar verkar det vara senare.....) :nya bilder: :nya bilder: :argumerar: :nya bilder: :nya bilder:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fortsätt - förr eller senare förstår han vinken (nu på gamla dar verkar det vara senare.....) :nya bilder: :nya bilder: :argumerar: :nya bilder: :nya bilder:

MVH Lasse

För att pressa han ännu mer,:nya bilder::nya bilder::nya bilder:

Snälla rara Stig lägg upp lite bilder -respekt

mvh Emil

kom igen nu stig! plssss...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trycket blev för stort.

Här är en av mina absoluta favoriter som tyvärr inte gör sig på foto. De lysande gröna polyperna blir bara vita på foto. Seriatopora caliendrum.

post-1204-14468913299054_thumb.jpg

Galaxean eller kristallkorallen är en som man inte vet om man skall älska eller hata.

Jättesnygg, växer bra men är väldigt aggresiv.

post-1204-14468913299276_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trycket blev för stort.

Här är en av mina absoluta favoriter som tyvärr inte gör sig på foto. De lysande gröna polyperna blir bara vita på foto. Seriatopora caliendrum.

[ATTACH]9876[/ATTACH]

Galaxean eller kristallkorallen är en som man inte vet om man skall älska eller hata.

Jättesnygg, växer bra men är väldigt aggresiv.

[ATTACH]9877[/ATTACH]

Snyggt! mera sånt, och några hel bilder så man kan få en uppfattning av hur stora dom är! så nu är det bara du öser på ;) trägen vinner hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är som sagts i tråden inte alls nöjd med uppbyggnaden av karet än. Jag försökte ladda upp några Korallbilder till men jag får bara uppladdningsfel nu.

Men jag har ett par på lager till i morgon.

lite sen där märkte jag*

vad är det med uppbyggnaden som du inte är nöjd med? är det stenen och korall placeringarna eller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...