havre Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Ja du har väl lite mer av det som kallas ett i-landsprobem...Riktigt snyggt och du verkar haft bra tillväxt på den gröna till vänster sen träffen i vintras.
Vargklo Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Ja jösses vilken tillväxt du har på allting - mycket snyggt!Jag är fortfarande avundsjuk på "renheten" i ditt kar - de kala ytorna på sin LS är ju helt algbefriade!Min fragg på din helgröna acropora överlevde dessvärre inte flytten, så det är bra att du har återväxt så kanske det går att fragga igen?
jontebgood22 Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Jag kan bara instämma... många koraller...men betydligt mer stylish än det hollänska karet om du frågar mig... bara att grattulera.... får jag ett kar som ditt skulle jag verkligen känna mig stolt!!
jontebgood22 Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 vad är det för filter du har i högra hörnet på de övre bilderna?
crille Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 jag tycker du har en fin blandning av koraller, läckert!
garfish Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Kan bara ge medhåll som de andra, En vacker burk! Fin blandning av koraller med färgklickar. Flavivertexen är en härlig firre, roliga att titta på. Gillar den röda flakväxande acroporan. /Gustaf
Christer T Postat 1 juli 2008 Författare Postat 1 juli 2008 Ja jösses vilken tillväxt du har på allting - mycket snyggt!Jag är fortfarande avundsjuk på "renheten" i ditt kar - de kala ytorna på sin LS är ju helt algbefriade!Min fragg på din helgröna acropora överlevde dessvärre inte flytten, så det är bra att du har återväxt så kanske det går att fragga igen?Det är inget problem.
Christer T Postat 1 juli 2008 Författare Postat 1 juli 2008 vad är det för filter du har i högra hörnet på de övre bilderna?Om du menar det grå pvc-röret så är det returen från sumpen? Om du menar vänstra hörnet så är det avrinningsboxen till sumpen.
jontebgood22 Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 ja jag skrev höger men jag menade vänster haha... tack för svar!
Christer T Postat 7 oktober 2008 Författare Postat 7 oktober 2008 Det har varit fototorka ett tag men nu ska jag försöka komma igång igen. Här kommer ett par bilder till att börja med.
Ted Camenius Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Riktigt läcker bild på eremiten. Kan vi inte få se en bild på den flakväxande acropora? den får en ju att tappa hakan
ramq Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Helt otroligt att jag missat dina bilder, Christer.Jag verkligen älskar foton på välvuxna och bastanta koraller! Många kar är ofta väldigt unga och har massor med olika exemplar, men mestadels små fraggar. Dina bilder tyder på yttersta klass och visar välmående och friska exemplar! Wow.Keep it up.
bläckis Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Helt otroligt att jag missat dina bilder, Christer.Jag verkligen älskar foton på välvuxna och bastanta koraller! Många kar är ofta väldigt unga och har massor med olika exemplar, men mestadels små fraggar. Dina bilder tyder på yttersta klass och visar välmående och friska exemplar! Wow.Keep it up. Håller fullständigt med dig ! riktigt snygga bilder
Christer T Postat 8 oktober 2008 Författare Postat 8 oktober 2008 Tack för all uppmuntran! Ted, kommer bilder på A hyachintus inom några dagar.
bläckis Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Det har varit fototorka ett tag men nu ska jag försöka komma igång igen. Här kommer ett par bilder till att börja med. vad heter denna sorts clown ? om det nu är en clown jag tror det eller ?
Laggeman Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 En sådan kanske?http://se.reeflex.net/tiere/179_Amphiprion_perideraion.htm
Christer T Postat 9 oktober 2008 Författare Postat 9 oktober 2008 En sådan kanske?http://se.reeflex.net/tiere/179_Amphiprion_perideraion.htmDet stämmer bra!
bläckis Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 japp en precis den är den aggresiv ? blev sugen på en sådan
Christer T Postat 9 oktober 2008 Författare Postat 9 oktober 2008 japp en precis den är den aggresiv ? blev sugen på en sådanNjae, den/dom håller ju mina A ocellaris borta från anemonen men värre än så är det inte.
Christer T Postat 5 december 2008 Författare Postat 5 december 2008 Några nya bilder. Första en jämförelse mellan hur karet ser ut nu och hur det såg ut för 1½ år sedan:
Rekommenderade inlägg