Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Det var en inspirerande tank of the month... Mycket intressant med automatik för byte av saltvatten och inte endast osmosvatten vilket jag gärna skulle vilja veta mer om. Dyrt är säkert bara förnamnet dock...

Totallösningen med naturligt ljus, diskret utrustning och omgärdande tropiska miljö var för övrigt helt outstanding.

• 5 månader senare...
Postat

Ojoj, detta var ju en riktigt trevlig tråd, vilka underbara kar det finns, gäller verkligen att man planerar sitt kar ordentligt ifrån början så att man kan få det lika fint som en del av karen som finns här, älskar verkligen den mogna, fylliga stilen som en del har, det är ju så lätt att man får en röra av småkoraller än dessa läckra lummiga karen som finns! Helt klart en tankeställare hur jag ska planera placering av koraller och platsen man ska spara till tillväxt. Tack för inspirationen :)

• 3 veckor senare...
Postat
Jag tycker att det är jävligt synd att inte folk använder svart sand lika mycket som vit. Riktigt synd faktist

Håller med! Tänker använda det i mitt icke-fotosyntetiska som skall startas upp efter semestern.

Postat

Jag funderar väldigt seriöst på att använda det till mitt första kar. Jag tror att det skulle funka utmärkt med den färgen på möbeln som jag har nu

Postat
jäklar villka kar.. kolla in deras näthandel koraller kostar typ ingeting över huve taget bler nästa sugen på att fylla en låda för 500:- hehe =)

Vart hittar du en näthandel(som går att läsa, för en som inte kan tecken)?

Postat
kanske inte så svårt o få djup när karet antingen är 230cm djupt eller 183cm djup ;)

Nä man bli nästan sugen på att gå över till kub, så man få lite djup i burken oxå... va riktigt skön känsla i den burken.. sen gillar jag den som samme skickade i början, den kuben med klippan i mitten.. riktigt stilren gillar jag oxå..

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...