Gå till innehåll

Inspirationstråden


aerie

Rekommenderade inlägg

Sluta teasa nu Jimmy. Du kan inte bara säga så utan att länka fattar du väl? :x

Ninballs tank i Kanada:

Coral Tank from Canada (1350gal Display Tank)

På över 137 sidor så har han knappt hunnit blötlägga tanken... Men det är värt o dra sig igenom. :)

Det är mycket snack runt omkring mellan personer som känner varandra, så emellanåt kan det kännas lite långdraget. Happy reading!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ninballs tank i Kanada:

Coral Tank from Canada (1350gal Display Tank)

På över 137 sidor så har han knappt hunnit blötlägga tanken... Men det är värt o dra sig igenom. :)

Det är mycket snack runt omkring mellan personer som känner varandra, så emellanåt kan det kännas lite långdraget. Happy reading!

Ajuste, jag tyckte jag kände igen nicket nineball. Den tråden gick jag igenom för en månad sen. Ser att han har kommit lite, lite längre nu. -dregglar-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om den här varit uppe? Udda är den i alla fall! :)

http://reefbuilders.com/2010/03/29/reef-bowls-think-outside-the-glass-box-115-gallon-reef-bowls/#more-16908

Think outside the box... Och för alla drömmare som liksom jag blir inspirerade och börjar fantisera kommer här nästa länk:

http://cgi.ebay.com/New-hanging-bubble-egg-space-ball-chair-/250688002026?pt=US_Chairs&hash=item3a5e2b57ea#ht_597wt_1139

Intressant att den är belyst med naturligt solljus genom 'solatube'. Hur hade en sådan lösning fungerat på våra breddgrader?

Ändrat av daniel_i_malmö
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...