Gå till innehåll

Inspirationstråden


aerie

Rekommenderade inlägg

Det var en inspirerande tank of the month... Mycket intressant med automatik för byte av saltvatten och inte endast osmosvatten vilket jag gärna skulle vilja veta mer om. Dyrt är säkert bara förnamnet dock...

Totallösningen med naturligt ljus, diskret utrustning och omgärdande tropiska miljö var för övrigt helt outstanding.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

"Holy guacamole!" Den snyggaste totallösning jag har sett!

http://reefkeeping.com/issues/2008-12/totm/index.php

Håller fullständigt med, den snyggaste helheten jag har sett. Möbeln och placeringen i rummet är ju helt grym. Tycker att för många andra tankar i tråden blir lite förstörda av fula möbler, placeringar och mängder av synlig teknik (både i och utanför).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...

Ojoj, detta var ju en riktigt trevlig tråd, vilka underbara kar det finns, gäller verkligen att man planerar sitt kar ordentligt ifrån början så att man kan få det lika fint som en del av karen som finns här, älskar verkligen den mogna, fylliga stilen som en del har, det är ju så lätt att man får en röra av småkoraller än dessa läckra lummiga karen som finns! Helt klart en tankeställare hur jag ska planera placering av koraller och platsen man ska spara till tillväxt. Tack för inspirationen :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kanske inte så svårt o få djup när karet antingen är 230cm djupt eller 183cm djup ;)

Nä man bli nästan sugen på att gå över till kub, så man få lite djup i burken oxå... va riktigt skön känsla i den burken.. sen gillar jag den som samme skickade i början, den kuben med klippan i mitten.. riktigt stilren gillar jag oxå..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...