Lasse Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Jag har lovat slänga in 250 extra när vi blir 100, idag har jag fått min löning och jag bara väntar..................Jag med - de ligger och bränner i fickan MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 så ja....nu var det en till som har betalat in Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Nu är det nästan månadsslut och jag skall själv betala in. Innan jag blev moderator betalade jag varje år eftersom jag fick så mycket från guiden. Som moderator fick jag ansvaret och möjligheten att ge tillbaka genom att arbeta för en god stämning på forumet. När denna tråd började var vi nära en situation där annonsörerna genom några telefonsamtal mellan sig skulle kunna diktera guidens inriktning och framtid. Nu vill och kan jag inte påstå att någon enda annonsör hade den avsikten men möjligheten fanns. Genom att nu över 80 medlemmar betalat in bidrag har vi nått vårt oberoende. Vi har kunnat öka medlemsförmåner både för betalande och icke betalande medlemmar. Vi arbetar också för att öka leveranssäkerheten på forumet. Detta har gjorts möjligt genom stödet från de betalande medlemmarna. Denna tråds största berättingande nu är att klämma det extra guldet ur Lasse och Viking. Det som fordras är att en av tio aktiva medlemmar stöder forumet med 100:- .Nio av tio medlemmar behöver inte medverka så ingen skall behöva känna sig utpekad genom att inte stödja guiden ekonomiskt. Alla som vill lätta Lasse och Viking på litet extra pengar är däremot välkomna att medverka. Vi skall förvalta pengarna på bästa sätt för saltvattenshobbyn. Det lovar jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bechen Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Sände i väg i fredags 100Kr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 Vad jag mins är det två till som tog upp handsken - tenkare och så en till. Så det är en tusenlapp extra vi dealar om - så kom igen nu. Om jag räknar rätt så behövs det ytterligare 14.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 NU har jag lagt betalorder.. betalas från mitt konto imorgon... Tacka Lassemannen för det efter en em med honom kan man inte annat än bidra hehe... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 Jag tog åxå upp handsken, och kastade den vidare...Jag betalar gärna extra för alla bra'a tips man får här !Vad jag mins är det två till som tog upp handsken - tenkare och så en till. MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 Jag tog åxå upp handsken, och kastade den vidare...Jag betalar gärna extra för alla bra'a tips man får här !Och jag hakade på och plockade upp den jag med.Kastar vidare..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 28 september 2008 Dela Postat 28 september 2008 NU har jag lagt betalorder.. betalas från mitt konto imorgon... Tacka Lassemannen för det efter en em med honom kan man inte annat än bidra hehe... Det är tydligen så jag måste göra för att få äran att betala 250 extra - hem till folk med ett basebollträ maskerat som en fragg MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Det är tydligen så jag måste göra för att få äran att betala 250 extra - hem till folk med ett basebollträ maskerat som en fragg MVH LasseNja... det räcker du maskerar dig till fragg det är nästan värt 250 spänn att se hehe.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Sicken (mar)dröm - fragga Lasse.Det är bäst att jag skriver det annars så kommer något kvickhuvud i Stockholm (i närheten av himmelriket) kläcka samma andemening MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Som tack för hjälpen Lasse så skickar jag in mitt bidrag här också så fort jag får tummen ur(min kenyaresa blev för övrigt inställd :S ). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Sicken (mar)dröm - fragga Lasse.Det är bäst att jag skriver det annars så kommer något kvickhuvud i Stockholm (i närheten av himmelriket) kläcka samma andemening MVH LasseDet är väl redan gjort Lasse? Iaf om man ska tro din avatar. Även om nu just den fraggen inte kommer från huvudplantan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 nu är jag sur.. var är min skylt!!! jag betalade ju för evigheter sedan hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 september 2008 Författare Dela Postat 29 september 2008 Vi tackar och bockar för dessa nya stödmedlemmar:- Bechen- Jontebgood- amatörenNu är vi 87 st! (Men två av dessa 87 måste förnya sitt stödmedlemskap ganska snart då deras stödår är till ända snart) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 wow jag har en skylt. näjd nu lassemannen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 wow jag har en skylt. näjd nu lassemannen?Jodå men det är 13 + 2 kvar - din skylt är så fin, så finMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Om det fattas om en månad så lovar jag att min hustru skall stötta med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Hur kan det bara vara 87 medlemmar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 "Betalande stödmedlemmar" (Iofs en sanning med modifikation då några är så villiga att skänka bort 250Kr extra, att de tar till vilka svepskäl som helst för att betala andras medlemskap. Ett initiativ som uppskattas, och bör uppmuntras.)B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 "Betalande stödmedlemmar" (Iofs en sanning med modifikation då några är så villiga att skänka bort 250Kr extra, att de tar till vilka svepskäl som helst för att betala andras medlemskap. Ett initiativ som uppskattas, och bör uppmuntras.)B!jaha, men jag har lite svårt för att stödja SG, p.g.a att jag får bara studiebidrag. Stödjer nog sidan när jag är äldre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Titta inte på mig som om jag anklagar dig. Det borde stå "Lasse stödjer" på min blå logga.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 jaha, men jag har lite svårt för att stödja SG, p.g.a att jag får bara studiebidrag. Stödjer nog sidan när jag är äldre. Jag har full förståelse för studenter som har dålig ekonomi och tom måste låna pengar varje månad för att kunna leva ett drägligt liv.I övrigt konstarerar jag att den Globala Finanskrisen inte ser ut att sätta sig på tvären vad gäller Stödmedlemmar, jag tror starkt på, och ser fram emot person nummer 100Bör väl smälla av en och annan raket på SG's förstasida när detta inträffar:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 29 september 2008 Dela Postat 29 september 2008 Jag har full förståelse för studenter som har dålig ekonomi och tom måste låna pengar varje månad för att kunna leva ett drägligt liv.I övrigt konstarerar jag att den Globala Finanskrisen inte ser ut att sätta sig på tvären av gäller Stödmedlemmar, jag tror starkt på, och ser fram emot person nummer 100Bör väl smälla av en och annan raket på SG's förstasida när detta inträffar:smiley20:Jag behöver dock inte låna några pengar. Vill inte hamna i Lyxfällan. -ger upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Har det inte hänt något mer - trots löning?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.