HeterJohan Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 det vore häftigt att kolla på karet någon gång kan tänka mig att man inte riktigt får perspektiv genom bilder, föresten så finns ju panoramafunktionen på dem flesta kameror, t.om. mobilkameror. man behöver ju inte vidvinkel för det Citera
_Manne_ Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Och korallerna öppnar sig dom närmsta veckorna ?? Eller 'löftet' om bilderna ska besannas så vi andra kan se utvecklingen ?Med vänlig hälsning, Manne Citera
LN21 Postat 24 november 2012 Författare Postat 24 november 2012 Okejdå :)Som sagt disigt och med enbart blåljus på helbilderna, svårt att få med hela karet, och korallerna är inte utslagna.Den sista är för att ni ska få lite perspektiv. Citera
Hanssanden Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Ser fint ut Larry Mvh Hans Sandén i Braås. Citera
Dykaren Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Har du gått ner i vikt Larry? Du ser plötsligt liten ut... Citera
LN21 Postat 24 november 2012 Författare Postat 24 november 2012 Härligt Larry , få ta mig i kragen och komma förbi en dag. Måste bara se hur det blev. Och tack för all telefon support du ger mig titt som tätt. På detta sätt har jag undvikit många tabbar med mitt kar.Mvh Hans Sandén i Braås.Det är lugnt Hans, du vet att du alltid är välkommen.Och korallerna öppnar sig dom närmsta veckorna ?? Eller 'löftet' om bilderna ska besannas så vi andra kan se utvecklingen ?Med vänlig hälsning, ManneLite bilder blev det men som sagt mer kommer:)Har du gått ner i vikt Larry? Du ser plötsligt liten ut...Tyvärr ligger ja över ett tiondels ton:)Men med karet i bakgrunden så,,,,, Citera
loopmannen Postat 24 november 2012 Postat 24 november 2012 Satan så häftigt! Skulle kunna kasta ut tvn genom fönstret om jag hade ett sådant kar i mitt vardagsrum Citera
_Manne_ Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Härligt Larry!! Då får man snart brumma upp för ett besök!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Linnex Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Denna tråd tycker jag skall strykas och LN21 bannas för all evighet då tråden orsaker hos oss andra kraftigt mindervärdeskomplex och allvarliga fall av djup avundsjuka...Skämt å sido... Är det inte snart ett läge för en liten Växjö träff hemma hos ägaren till denna tråd.Detta kar måste man få se live och få följa dess utveckling. Citera
LN21 Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 Tack Allihopa:)Klart Ni ska komma ManneVäxjöträff ska det bli så klart:) Citera
_Manne_ Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Har du någon månad/dag som vi kan boka upp till detta ? Bara så man får en idé om när man bara måste vara fri för sin hobby!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
PärS Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Det ser riktigt bra ut!Är det inte alldeles fullt så har jag nog en del koraller som behöver lite mer plats än jag kan erbjuda.mvh Pär Citera
Genne Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Larry du gör dig inte i blåjus om det inte är dom i vita rockar som kommer och hämtar dig-sjuk-Skämt åt sido börjar bli riktigt snyggt, dax att lägga i kanoten så att man kan komma och studera det från ovan.MVH/Glenn Citera
krille 55 Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Tack för fläktarna, Larry. Nu ska det väl bli ordning på tempen. Säger det igen, fattar inte att allt det har varit i det andra karet. Det såg ju riktigt välfyllt ut i det stora. Skickar med ett kort på knapparna du fick Har inte sett så många som har dom. Citera
LN21 Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 Har du någon månad/dag som vi kan boka upp till detta ? Bara så man får en idé om när man bara måste vara fri för sin hobby!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNja inte förrän mars månad tidigast blir det träff, alldeles för bruna koraller just nu:) Citera
LN21 Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 Fick besök av Krille och Stigigemla idag. Hängde med o handlade lite ny fisk.Bild 1 är fyra Banggaier från Genne.Bild två från inkoppningen av fisk från Stig. Citera
Genne Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Kul att se dom alla fyra igen.Skönt att närodlat funkar.MVH/Glenn (Genne) Citera
HeterJohan Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 riktigt snyggt ju! och det ser förvånansvärt välfyllt ut vad var det för fiskar ifrån stig? hur fungerar dina regugiums föresten? Citera
jimmy Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Ser lite mörkt ut i mitten ska det vara så ?Eller är det mittstagen som ställer till det Citera
LN21 Postat 25 november 2012 Författare Postat 25 november 2012 Närodlat är verkligen topp.Fiskarna från Stig blev Chromis, pilfisk, knorrclown samt filfisk.Jo det är för mörkt i mitten , där ska en tredje ramp sitta med tiden. Kommer att bygga om ramperna som satt i 500 litaren så att egentligen har ja alla komponenter men det får komma när ja orkar. Just nu är ja helt slut när det gäller akvariehobbyn, tror att jag lagt mer än 100 timmar för att få till allt och måste fåtill Ballingen innan något annat. Citera
Kiwi Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 så grymt kar! verkligen imponerande. :thumbup:Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Citera
Spindelmannen Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Det har ju hänt lite, sen man sist såg det.... Nu vill man ju upp och kolla igen... Citera
Wiking Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Rackans stiligt detta Larry, bra jobbat:) Citera
osby0479 Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Riktigt brutalt, 4 meter har respekt med sig.Bra jobbat, kommer bli riktigt fint! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.