Gå till innehåll

Välkomna till vårens korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet lördagen 22 mars


Rekommenderade inlägg

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ciklidhuset har gjort ett inlägg:

"Jag har öppet som vanligt (11 - 16) under lördagen den 22/3 2014 men om det är några som vill besöka mig efter 16:00 så är det bara att slå en signal så öppnar jag speciellt. Finns i affären."

Så det finns ju chans på eftermiddagen ändå... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Marinakvariet och herkules zoo har öppet vad jag vet. Ciklidhuset borde ha öppet. Ted är stängd. Det är väl hur läget ligger vad jag vet.

ted har väl inte stängt på lördagar?

Öppet i Butiken

Onsdag 13.00-19.00

Lördag 11.00-17.00

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill tacka David o gänget för en kanon träff igen! Alltid kul o träffas o snacka salt!!

Föredragen var av toppklass!

Sen ett tack till Er som ville ha lite bitar från mitt kar! Mycket trevligt att påsarna gick jämnt upp med beställningarna..

Sitter på Mc nu , och ska snart vända bilen mot hemstan igen!

Detta gör vi till hösten igen ;) tycker jag!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, väldigt bra att folk kom ihåg vad de ville ha och kul att få lite nytt.

Det här gör vi till hösten igen. Toppenbra blandning mellan "vanliga" akvarister och mer vetenskaplig nivå på föredragen. Allt var jätteintressant.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jättestort tack till Sjöfartsmuseet!

Riktigt spännande och intressanta föreläsningar, och riktigt kul att få träffa andra akvarister och några av ansiktena här på forumet i egen person.

Samt riktigt kul att få kika in bakom kulisserna.

Som förstagångare översteg den här träffen långt alla förväntningar!

Roligt också att få några nya tillskott till akvariet, nästa gång får jag nog ta med lite fraggar själv, nu när jag har sett hur det går till. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla deltagare på dagens korallträff! Idag slog vi deltagarrekord! Fantastiskt att så många vill vara med.

Och extra stort tack till föredragshållarna!

Det blir absolut någonting i höst, siktar på slutet av oktober. Då blir det anmälan så vill slipper missödet att ha beställt för få mackor.. ;)

Ännu ett tack för bytta och skänkta koraller!

Mvh

David och resten av Akvarie-gänget

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, ett stort tack för en bra dag. Även om jag blev ytterst upprörd över att havskatterna och dessutom torskarna verka vara borta!? Fast det led kanske inte de flesta av borta i bastuavdelningen med de tropiska karen :-) PHt sjönk nog någon grad i de karen under timmen där...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort tack till sjöfartsverket o föredragshållarna för en som vanligt rolig o intressant dag alltid lika kul o träffa likasinnande

Ett tack till Manne oxå för skjutsen idag :)

Nu har jag hittat hem till min lilla hörna av skåne o precis hällt upp en kaffegök o ska gå o koppa in mina nyförvärv :)

o absolut så ses vi till hösten igen -bil2-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...