ormet Postat 3 december 2017 Postat 3 december 2017 Stig Ljunggren har genom åren bidragit enormt till saltvattensguiden.se. Både till forumet och föreningen men även till saltvattensakvarister i hela Sverige. Vi i styrelsen för SG vill visa vår uppskattning för Stig. Detta gör vi genom att utnämna Stig till Hedersmedlem i SG. Att vara hedersmedlem innebär att man får statusen "Jag stödjer SG" resten av livet utan att betala. Dessutom får man en fin liten flagga med titeln "Hedersmedlem" under sitt namn här på SG. Sedan tidigare finns 2 personer som är hedersmedlem och det är Christian Wrang & Lasse Forsberg. Bästa hälsningar, Föreningen Saltvattensguiden.se 34 Citera
MattiasN Postat 3 december 2017 Postat 3 december 2017 Väldigt välförtjänt! Grattis Stig!Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Dimorb Postat 3 december 2017 Postat 3 december 2017 Så välförtjänt det kan bli. Grattis Stig! Citera
stigigemla Postat 3 december 2017 Postat 3 december 2017 Ibland kommer det inlägg på guiden jag har svårt att svara på. Och då brukar jag låta bli. Fast denna gång måste jag bara. Jag känner mig mycket hedrad och glad över utmärkelsen. Det värmer verkligen extra med alla grattis och välförtjänt. Jag har inte känt mig så uppskattad på många år - inte ens från skatteverket. 22 Citera
Tribiani Postat 3 december 2017 Postat 3 december 2017 Ett stort grattis Stig . Du är väl värd all uppskattning . Citera
Nikke Postat 4 december 2017 Postat 4 december 2017 Grattis Stig! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Citera
Salah Postat 4 december 2017 Postat 4 december 2017 Grattis Stig Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Citera
Strikt Postat 4 december 2017 Postat 4 december 2017 (ändrat) Grattis och tack för att du svarar på våra frågor, oavsett deras svårighetsgrad! Ändrat 4 december 2017 av Strikt Citera
Kimozabe Postat 5 december 2017 Postat 5 december 2017 Även jag gratulerar och tackar för alla svar man fått av dig. Vet att ni är några stycken som är hårt belastade med frågeställningar men ni brukar alltid ta er tid Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.