Vandal Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Vandal: mitt artistnamn i technoscenen...Passande även i övrigt då att ställa till ofog är en av mina stora passioner i livet... Citera
jizeta Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 jizeta = Mina initialer är J.Z så när jag starta hotmail för en massa år sen så tog jag dessa och gjorde ett försök till ljudskrift...fick bli jizeta eftersom hotmail inte godkänner "ä" Citera
liljeros Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Nu är det bara osmos-vatten i dunkarna?hbmannen= förklarliga skäl sen en svunnen tid Citera
liljeros Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Be din kille kolla om du har 666 tatuerat i hårbotten som den där elake ungen i filmen Omen:skrattar: eller så kanske detta är något.hehe.."Citat""Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends thebeast with wrath, because he knows the time is short...Let him who hath understanding reckon the number of thebeast for it is a human number, its number is Six hundred andsixty six."Iron madien Citera
liljeros Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 hehe Judas låter nästan mer religöst än priest ;D är själv inte troende men jag gillar kombinationen, dagen till ära har jag faktiskt en judas tröja på mig!keep up the good workjudas - Judas Priest. Bra grupp (var iallafall). Har hängt med som användarnamn sedan gymnasietiden. Använt priest ibland, men då tror folk man är religiös (det är väl iof inget fel m det) Citera
liljeros Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 liljeros som i efternamnet, kommer från Liljerostorp, Saladär någon släkting bodde för en miljard år sedan.. http://www.liljeros.net Citera
salta wille Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Lystrar till Wille. Är en salt kille därav salta wille Citera
DURANGO Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Mitt namn när jag lirar CS efter att ha haft en Dodge Durango.Hängde med hit bara. Citera
svedalaciklid Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 mitt är sedan jag hade en hemsida med samma namn och höll på med storskalig uppfödning av diverse ciklider och bor i svedala Citera
Dalmasen Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Dalmasen är väl också rätt självförklarande... Uppvuxen i Säter, södra Dalarna och är fortfarande mer dalmas än något annat trots 7 år i Sthlm. Tänkte först kalla mig Sätermannen men kom på att det kanske kan ge lite tveksamma associationer! Citera
goldman78 Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 goldman spelade mkt poker innan o vann en del okay turneringar så polarna kallade mej för guldmannen o det va mitt nick sen dess på pokersajter=) Citera
Yodelking Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Hade ett dator-nick (Panda) på Commodore 64 under 80-talet. När jag sedan 1995 började att chatta på IRC, så var det alltid upptaget... Så jag var tvungen att hitta något nytt och mer unikt. Vet inte hur jag kom på det, men det blev "Yodelking". Det namnet har hängt med sedan dess.Om jag kan joddla? Nja, inget vidare... Citera
Patrik Steen Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Hade ett dator-nick (Panda) på Commodore 64 under 80-talet. När jag sedan 1995 började att chatta på IRC, så var det alltid upptaget... Så jag var tvungen att hitta något nytt och mer unikt. Vet inte hur jag kom på det, men det blev "Yodelking". Det namnet har hängt med sedan dess.Om jag kan joddla? Nja, inget vidare...Commodore 64 det var saker det,tror farsan har kvar min för han kastar aldrig nåt den gubben:smiley20: Citera
Bygert Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Bygert = Efternamnet. Kommer från farfars gård Bygge, alltså stället där de byggt.Bilden är på en randig tenrek, ett av de roligaste djur jag haft. Tyvärr i en prisklass för inköp och foder som nog kan få även härdade saltvattensakvarister betänksamma. Citera
bläckis Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Bläckis-För att jag gillar bläckfiskar,tyckte att det passa bra:P Citera
Snirrevirre Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 SnirreVirre = upp kom av goda vänner till mina päron.Snirre = för att jag för det mesta är ett förvirrat yrväder till flikkaVirre = short för Veronica liksom =) Citera
blackizzz Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Blackizzz = en förkortning av Black Mamba, som jag hade som login på massor med sidor och spel förut, nu använder jag blackizzz överallt istället. Citera
Nordin Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Nordin, rätt enkelt. Mitt efternamn som nästan ha bleve mitt tilltalsnamn numera Citera
lynxen Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Lynxen är slang på lynx lynx som är Lodjur. Låg i lumpen som flygbasjägare och vi hade ett lodjur i vårt förbandsmärke. Så detta namn har funnits med sen 1993. Citera
Marcus- Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Bristnade ide'er.......Ja tråkig är man Citera
Nordin Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Lynxen är slang på lynx lynx som är Lodjur. Låg i lumpen som flygbasjägare och vi hade ett lodjur i vårt förbandsmärke. Så detta namn har funnits med sen 1993.Damnit!, hade hoppats på skotermärket Lynx!, på tal om lodjur så har vi lodjur in på gårn här, riktigt ståtliga djur! Citera
cheva Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 cheva.för dig ar märket och meckar rett mjuke med gamla bilar Citera
Zatox Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Zatox är en italiensk Dj som spelar blytung hardstyle Citera
PsychoSam Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Brukade arbeta extra som plåtslagare i Stockholm för typ 10år sen. Chefen där började kalla mig för Psycho vilket då har följt med genom åren. Vissa av mina kompisar kallar mig fortfarande för Psycho. Eftersom det är ett ganska använt nick så la jag till början av mitt namn som då blev PsychoSam som jag använder till allt. Citera
koaala Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Mitt är kommen av koala, men i mitt modersspråk, enkelt och aldrig uppdagen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.