fiend Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 "Nej! Det får inte vara sant?!"Det var mina första tankar då Jurgonh skrev åt mig på MSN att Johnny gått bort.Även om jag inte känner Johnny så mycket och vi bara träffades under de dagar då vi gjorde vår akvarieresa förra året så satte han sina spår och skapade ett minne som jag alltid kommer att ha med mig.Mycket färgstark, härlig och bra kille har gått bort Såg fram emot att få se hans akvarie IRL nu också.Johnny gav mig många bra och utförliga svar här på guiden då jag började planera mitt akvarie. Han kommer alltid att finnas i våra tankar.Umeå har en saltvattensakvarist mindre. Vi kvarstående får bära flaggan högt åt Johnny.En tanke skänks till hans familj och anhöriga..Mvh Fredrik Citera
Capote Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Mycket tråkigt att NoName har ryckts bort. SG var viktig för honom och han var viktig för SG. Vila i frid Citera
Joru Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Usch vad tragiskt! Kände inte Johnny personligen, men har läst mycket av det han skrivit och fått mycket hjälp på vägen därav. Lider verkligen med hans anhöriga och vänner. V. I. F. Citera
Danne_b Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Tråkigt att höra :-(Även Steve Irwin (krokodiljägaren) har avlidit. Konstigt nog var det en stingrocka som blev den ansvarige för hans död. R.I.P till er båda... Citera
petrol Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Vila i frid, tänker på de anhöriga.//Petter Citera
ramq Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Sh*t. Det här var verkligen tråkigt.Jag som nyss hade börjat lära känna saltvänner i den närbelägna staden Umeå, där jag hittills bara hunnit med att träffa Jorgas och Wotan. Vad jag förstår så har du betytt mycket för hobbyn, både i din stad, bland vänner men även här på SVG.Vila i frid... Citera
Clownen Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag beklagar sorgen och mina tankar går till familj och vänner./Peter Citera
MichaelE Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Något "positivt" i allt elände är att han dog iaf när han gjorde någonting han tyckte om....vila i frid Citera
Conny Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Mycket tragiskt,alldeles för ung för att lämna jordelivet redan.Vila i Frid..... Citera
stigigemla Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 En kall kår på ryggen. Jag gick in tråden om hans akvarium för några timmar sedan och vad ser man först. En bild på cykeln. Nästa jag såg var att han var inne en timme tidigare. Spöken far genom skallen ett ögonblick till dess jag inser att hans efterlevande (hemskt ord för de som har det svårast) varit inne på sidan och sett på kondoleanserna. Vad jag ville var att titta litet på hans kar för att ha projektet litet bättre i minnet. Ett av de snygare mjukkorallkaren här på forumet enligt min mening och ganska så personligt utformat.Vila i frid Johnny och låt dit minne följa oss både i karen och på våra cyklar. Citera
Guest Putt Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 En tanke för de närmaste och önskar att johnny får vila i frid.Mvh//putte Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.