Postat 29 september 200717 år En lyckönskning och gratulation till Christian och Annika på deras stora dag.Jag önskar er all lycka och välgångTed
Postat 29 september 200717 år Grattis än en gång Christian! Och kom ihåg, äkta kärlek rostar aldrig! Inte ens i saltvatten...
Postat 30 september 200717 år Tack alla det var en underbar dag känns vuxet nu att vara herr och fru WRANGUtanför kyrkan kan man vara så här gladhttp://www.wrang.com/brollop/
Postat 30 september 200717 år Stiligt Wrang och Annika(eller Wrang och Wrang:)). Jag och Jossa gratulerar
Postat 30 september 200717 år WoW! (Wrang o Wrang) Ni ser riktigt stiliga ut!(Jag måste bara inflika att jag drömde att det var min stora dag och att jag inte hade någon ring med i kyrkan, snacka om nervigt...)
Postat 30 september 200717 år Christian och Annika,Förutom jag själv så vill även Ylva sända sina gratulationer till er!
Postat 1 oktober 200717 år Tackar allaDet är Christian Alfredsson på Zoopet som fotat detta fotografi
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.