Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 194
  • Visningar 90,3k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• detta är fruktansvärt snyggt

• För oss med knappar som intresseområde har vi något att sträva efter här... (ej min bild, bara länkat en URL, om någon skulle gnälla över upphovsrättsliga frågor)

• Häftigt mangrove bonsai shallow reef http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2300906

Populära bilder

Postat
Jag har bara kommit till sidan 146 efter splitten. :)

Jag glömde Nineballs tank i Kanada också...

Sluta teasa nu Jimmy. Du kan inte bara säga så utan att länka fattar du väl? :x

Postat
Sluta teasa nu Jimmy. Du kan inte bara säga så utan att länka fattar du väl? :x

Ninballs tank i Kanada:

Coral Tank from Canada (1350gal Display Tank)

På över 137 sidor så har han knappt hunnit blötlägga tanken... Men det är värt o dra sig igenom. :)

Det är mycket snack runt omkring mellan personer som känner varandra, så emellanåt kan det kännas lite långdraget. Happy reading!

Postat

wow, och wow...

man undrar vilka proffs som finns där ute, som kan få teknik, levande och estetik fungerande på sådan nivå.

Undrar vad budgeten ligger på egentligen, 3 hundra tusen? en halv miljon? 1 miljon???

Bara börja spara så att säga :)

Postat
Ninballs tank i Kanada:

Coral Tank from Canada (1350gal Display Tank)

På över 137 sidor så har han knappt hunnit blötlägga tanken... Men det är värt o dra sig igenom. :)

Det är mycket snack runt omkring mellan personer som känner varandra, så emellanåt kan det kännas lite långdraget. Happy reading!

Ajuste, jag tyckte jag kände igen nicket nineball. Den tråden gick jag igenom för en månad sen. Ser att han har kommit lite, lite längre nu. -dregglar-

Postat

alla bilder på C.interuptus jag hittat är blå och rödprickig med gul stjärt? och den blir bara mer och mer blå med tiden

Blackizzz

Postat
Centropyge interuptus skulle jag gissa på...

Det stämmer väl då. Men hans firrar är ovanligt röda, om man jämför med de man får upp när man bildsöker...

Postat

Vet inte om den här varit uppe? Udda är den i alla fall! :)

http://reefbuilders.com/2010/03/29/reef-bowls-think-outside-the-glass-box-115-gallon-reef-bowls/#more-16908

Think outside the box... Och för alla drömmare som liksom jag blir inspirerade och börjar fantisera kommer här nästa länk:

http://cgi.ebay.com/New-hanging-bubble-egg-space-ball-chair-/250688002026?pt=US_Chairs&hash=item3a5e2b57ea#ht_597wt_1139

Intressant att den är belyst med naturligt solljus genom 'solatube'. Hur hade en sådan lösning fungerat på våra breddgrader?

Ändrat av daniel_i_malmö

• 4 månader senare...
  • 1 månad senare...
Postat
Bilden var läcker! Var finns tråden om hela bygget?

Killen som la upp bilden heter Francis Xavier, men han har bara gjort det på Nano-reef, ingen tråd eller något annat. tänkte att den var så bra att det var värt en bild

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.