Lglinen Postat 3 oktober 2021 Postat 3 oktober 2021 Kul tråd! Försöker bidra...Så jäkla clean. Bra jobbat. Skickat från min iPhone med Tapatalk 4 Citera
kaptenen Postat 10 januari 2023 Postat 10 januari 2023 Puttar igång denna tråd igen med mitt stenlandskap. Vet att det finns så många fler kar därute så dela med er! 1 Citera
ronny h Postat 11 januari 2023 Postat 11 januari 2023 Har ett 720 liters med SPS koraller, plus ett antal BTA som jag försökt göra av med. Har också ett RedSea130 liters med fraggar i. Tänkte jag skulle sälja dem, men har inte kommit till skott. 2 Citera
Guest Postat 14 januari 2023 Postat 14 januari 2023 From 2 months ago I am correctly away from my tank and will be away for another 2 weeks Citera
kaptenen Postat 12 februari Postat 12 februari Puffar igång denna tråd igen. Visa era senaste helbilder. Kul med inspiration 7 Citera
ronny h Postat 13 februari Postat 13 februari Tagit för 10 min sen, mitt AkvaStabil 720 Move. 10 Citera
Oscarhaglund Postat 13 februari Postat 13 februari Massa alger och skit på rutan men det är så det ser ut 9 Citera
MichaelE Postat 16 februari Postat 16 februari (ändrat) Ett på mina då Ändrat 16 februari av MichaelE 12 Citera
e-mu Postat 18 februari Postat 18 februari BIlde tatt i dag av mitt innbygde akvarium. Det er ca 5 år gammelt, men måtte ha en restart av nesten alle koraller for 3 år siden etter en periode med for høy temperatur. 7 Citera
Rekommenderade inlägg
Postat av kaptenen,
Ett väldigt fint litet nano kar
Rekommenderas av Tribiani
11 reaktioner
Gå till denna inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.