Gierth restart Postat 14 augusti 2021 Dela Postat 14 augusti 2021 Sorry för sen bruna dino-tonen 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lglinen Postat 3 oktober 2021 Dela Postat 3 oktober 2021 Kul tråd! Försöker bidra...Så jäkla clean. Bra jobbat. Skickat från min iPhone med Tapatalk 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 4 oktober 2021 Dela Postat 4 oktober 2021 Endast mjukisar. 12 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 12 juni 2022 Dela Postat 12 juni 2022 Mitt (om ett par år, hoppas jag…) 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 17 juli 2022 Dela Postat 17 juli 2022 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 10 januari 2023 Dela Postat 10 januari 2023 Puttar igång denna tråd igen med mitt stenlandskap. Vet att det finns så många fler kar därute så dela med er! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Löta Postat 11 januari 2023 Dela Postat 11 januari 2023 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ronny h Postat 11 januari 2023 Dela Postat 11 januari 2023 Har ett 720 liters med SPS koraller, plus ett antal BTA som jag försökt göra av med. Har också ett RedSea130 liters med fraggar i. Tänkte jag skulle sälja dem, men har inte kommit till skott. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 14 januari 2023 Dela Postat 14 januari 2023 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 14 januari 2023 Dela Postat 14 januari 2023 From 2 months ago I am correctly away from my tank and will be away for another 2 weeks Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pelle79 Postat 14 januari 2023 Dela Postat 14 januari 2023 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 12 februari Dela Postat 12 februari Puffar igång denna tråd igen. Visa era senaste helbilder. Kul med inspiration 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tonyholm Postat 12 februari Dela Postat 12 februari Just nu 9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jjonaas1 Postat 12 februari Dela Postat 12 februari 9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Belunn Postat 13 februari Dela Postat 13 februari 9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ronny h Postat 13 februari Dela Postat 13 februari Tagit för 10 min sen, mitt AkvaStabil 720 Move. 10 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Oscarhaglund Postat 13 februari Dela Postat 13 februari Massa alger och skit på rutan men det är så det ser ut 9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 14 februari Dela Postat 14 februari Här kommer mitt kar. 11 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MichaelE Postat 16 februari Dela Postat 16 februari (ändrat) Ett på mina då Ändrat 16 februari av MichaelE 12 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 17 februari Dela Postat 17 februari 8 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
e-mu Postat 18 februari Dela Postat 18 februari BIlde tatt i dag av mitt innbygde akvarium. Det er ca 5 år gammelt, men måtte ha en restart av nesten alle koraller for 3 år siden etter en periode med for høy temperatur. 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 19 februari Dela Postat 19 februari Dagsfärskt bild på mitt 61-Liters. 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jojo Postat 26 februari Dela Postat 26 februari 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Postat av kaptenen,
Ett väldigt fint litet nano kar
Rekommenderas av Tribiani
11 reaktioner
Gå till denna inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.