Tenkare Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Väldigt enkelt. Mitt efternamn "tänkte" att det passade bra Citera
kotten Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Kotten, för att min första saltfirre var en "Puffer" som en igelkott . Den simmade senare in i min Aquamedic skummare blåste upp sig och fastnade..... Citera
bläckis Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 BLÄCKIS: för att jag gillar bläckfiskar, kom senare på att det skulle låte bätre med dr.octopus=) men men bläckis är bra de me Citera
Lotusblommann Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Lotusblommann, jag har en lotusblomma på armen och så heter jag Ann, slog samman det helt enkelt. Citera
Trilobite Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Trilobite eftersom jag är ett stort fan av Sköldbladfotingar (jag har skrivit de taffliga och inte speciellt utförliga artiklar som finns på på svenska Wikipedia om bladfotingar och diverse sköldbladfotingar). Eftersom sköldbladfotingar ser lite ut som trilobiter har det blivit det namnet helt enkelt. Citera
Utstrand Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Utstrand: Var så påhittig att jag tog mitt efternamn.. Citera
HardStyler Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Hardstyler kommer från Hardstyle, en undergenre till techno från ungefär 1999-2000. Lyssnat på det länge och varit dödskär i musiken, har dessutom arrangerat en av de första renodlade Hardstyle-festerna i sthlms-området och då har folk börjat känna igen mig som "hon den galna, lilla tjejen som gör allt för musiken" Citera
wrang Postat 1 september 2008 Författare Postat 1 september 2008 Hardstyler kommer från Hardstyle, en undergenre till techno från ungefär 1999-2000. Lyssnat på det länge och varit dödskär i musiken, har dessutom arrangerat en av de första renodlade Hardstyle-festerna i sthlms-området och då har folk börjat känna igen mig som "hon den galna, lilla tjejen som gör allt för musiken"Yehaa var oxså en Hardcore freak fast för många år sedan, kom i kontakt med musiken 1:a gången då man bodde i Kalmar 1998-1999.Happy Hardcore tex 1.12 , 1.52 in i videon Tyckte det var grym musik att programmera webbsidor i å haft många timmar med detta då jag började med att bygga upp saltvattensguiden Citera
NiXoN Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 'Tricky Dicky' Nixon, the US President everyone loved to hate.Undrar om det hade nåt med saken att göra när jag drog på mig smeknamnet på jobbet?//NiXoN Citera
wizz Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Wizz - har jag kallats på internet de senaste 15 åren och fick följa med hit. det började med en hemsida vid namn wizz.se, sedan hängde det med. Citera
Cherokee709 Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Jag har altid tyck att indianerna levde ett rikt och fritt liv. Tycker själv om att vara ut i naturen, så det finns en liten koppling;)Att det blev just Cherokee var en slump. Nummret bakom är bara utfyllnad när det inte gått att regga bara Cherokee.Jag har även smeknamnet "lill lappen" Citera
HardStyler Postat 2 september 2008 Postat 2 september 2008 Yehaa var oxså en Hardcore freak fast för många år sedan, kom i kontakt med musiken 1:a gången då man bodde i Kalmar 1998-1999.Happy HardcorekHIr4pp8LJY tex 1.12 , 1.52 in i videon Tyckte det var grym musik att programmera webbsidor i å haft många timmar med detta då jag började med att bygga upp saltvattensguidenI want to be a hippy hahaha ^^men jag föredrar de lite "mörkare" stilarna inom Hardstyle/Hardcore faktiskt, iallafall i dagsläget, det har ju blivit en mera markant skillnad.. detta är oxå en bra låt S0ACgEajq3o den känner du säkert igen.. HAKKUH haha, ja, jag tycker det är grym musik till allt Citera
Mikael P Postat 3 september 2008 Postat 3 september 2008 Avanserad forumnamn här:Mikael P(ehrsson].Så det blir ingen rolig historia här :-) Citera
mano Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Allmänt smeknamn, kommer från en resa till dominikanska republiken där en "lekledare" inte riktigt lyckades uttal namnet Magnus på rätt sätt. Citera
holken Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Holken: Mitt smeknamn sen barnsben som har fått följa med även hit Citera
balsac Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Balsac = vår RR hane , då vi även har 2 tikar .. Citera
freguz Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 freguz = Fredrik Gustafzon, blev freguz av kompisar för länge sedan. Har dock bytt efternamn sen dess. Citera
Benke Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Smeknamn sedan grundskolan, var 2 Christian i klassen så ja fick bli benke efter mitt efternamn Bengtsson Citera
Ted-m Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Holken: Mitt smeknamn sen barnsben som har fått följa med även hitKände en Holmström i Sundsvall som vi kallade holken när vi va små.Kan det hända att du heter det med i efternamn?Själv kallades jag Städet och det fanns en liten visa till den med.Städet på stenen med grenen mellan benen. Citera
Patrik Steen Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Sen barnsben har jag alltid blivit kallad Stene sen heter jag Steen i efternamn Citera
Benighted Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 (ändrat) Kul att läsa vad allas namn betyder Mitt namn, ja det kommer ursprungligen ifrån en låt med Opeth. Betydelsen kan vara allt ifrån "överkommen av mörker" till oupplyst, moraliskt/intellektuellt ignorant. Gillar den dubbla meningen av ordet och folk får tolka det som dom vill med en betydelse har det Ändrat 5 februari 2010 av Benighted litet tillägg :) Citera
mickeli Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Mickeli = Mikael Lindgren inte roligare än så. Citera
holken Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Kände en Holmström i Sundsvall som vi kallade holken när vi va små.Kan det hända att du heter det med i efternamn?Själv kallades jag Städet och det fanns en liten visa till den med.Städet på stenen med grenen mellan benen.Nej inte samma, men av samma orsak. Holmqvist är namnet här Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.