March 11, 20251 yr Tack för stöd. Januari 2025. @grizz, @autofagist, @mrnorton, @Mikael Stolt, @Nesa, @jeber, @Jaan, @Fax, @MartinElfstrom och @PatrikHb
March 11, 20251 yr Author Tack för stöd. Febuari 2025. @Alexander O, @Aldebert, @Twik, @Roman, @MagnusLM, @piffis, @Salah och @jai_12
April 7, 20251 yr Author Tack för stöd. Mars 2025. @Petter N, @niki68, @Batte, @Thomas Österberg och @Karin W Extra stort tack till @ronny h, @kaptenen och @Alessandro for stöd.
May 4, 20251 yr Author Tack för stöd. April 2025. @Oscarr, @Pärta, @arno van hoek, @ulfev, @saltatrox, @pepe och @Björn 530.
June 16, 20251 yr Author Tack för stöd. Maj 2025. @Jki09003, @Perk, @Andersson, @A.Reef, @Andy99, @Saltgörka_, @sille och @j0nas
September 2, 2025Sep 2 Author Tack för stöd. Juni 2025.@Alexraptor , @Fredrik V , @Robert J , @Connaissancen , @Flurpen , @kobbens , @Jaemtgren , @Chrille , @DW , @adam92 , @fitzroy , @jannejon , @miro2025 och @blondie66se Tack för stöd. Juli 2025.@pepi , @Zhes , @Pelle79 , @Enkaffekanna , @kiwi11 , och @Haddock
September 2, 2025Sep 2 Author Tack för stöd. Augusti 2025.@Stensson , @Jonas777 , @johannes k , @Warmar , @puh76 , @Micke. P , @Solarpoweredreef , @Swann , @Jojje , @Elin.I. , @Olle , @Zigmund och @Wahnan
November 2, 2025Nov 2 Author Tack för stöd. September 2025.@MrRhames @Jompasthlm @a.nils @lionfish @adels_reef @Anlu
November 2, 2025Nov 2 Author Tack för stöd. Oktober 2025.@Tenkare @CorvetteC6 @Kexxet @Johnny Tveit @Sal Aqua @Arai @tomaskk @JimmyS @Shark Of Sweden
November 6, 2025Nov 6 16 timmar sedan, Ryberg skrev:Hej, betalade 20/10 men ser ingen uppdatering.Med vänlig hälsning, Jan R.Vad jag ser så är du stödjande :)
November 7, 2025Nov 7 20 timmar sedan, Ryberg skrev:Hej, vad jag ser står det:Stödjande medlem t.o.m2025-10-31Hej Jan,Jag har fixat det nu. Det kan ha missats då ni är en av få som betalar med BG fortfarande. Lade upp en digital prenumeration också så att det blir enklare för oss att se nästa gång. Tackar så mycket för ert årliga stöd, det hjälper oss att hålla forumet vid liv.MvhRobinSaltvattensguiden.se
January 19Jan 19 19 timmar sedan, Aivengo13 skrev:Swishade 11 dagar sedan.hej!Detta är väldigt konstigt. Jag hittar din betaltning på banken, men ej i systemet för forumet.Har du använt en gammal swish-nummer, eller har du använt instruktionen på forumets sida? det har nämligen hänt tidigare att folk använt det äldre systemet, och då får vi inte in det automatiskt.
January 19Jan 19 11 minutes ago, nike83 said:hej!Detta är väldigt konstigt. Jag hittar din betaltning på banken, men ej i systemet för forumet.Har du använt en gammal swish-nummer, eller har du använt instruktionen på forumets sida? det har nämligen hänt tidigare att folk använt det äldre systemet, och då får vi inte in det automatiskt.Hej, Så här hittade jag swish-nummret.
January 19Jan 19 2 timmar sedan, Aivengo13 skrev:Hej, Så här hittade jag swish-nummret.okey, vi ska ta bort det numret (det är det gamla) och använd följande länk nästa gång!
March 2Mar 2 Vi avrundar 2025 med tack för de fina stöden från er nya och återkommande stödjande medlemmar:November: @Reuben @Karl Lindfelt @Danielsundk @Jarek @Anton.Lindgren @Jojo @cuprinol @Hessi @jacob.forssman December: @runstenen @Krille77 @perpump @Johaneed @JeanD @Yonas16 @edeson @Jaan @salar De här stöden är guld värda för oss, då de ger oss möjlighet att hålla forumet igång. Utan er hade det inte varit möjligt, så otroligt stort tack från oss i föreningen.