Postat 11 marsMar 11 Tack för stöd. Januari 2025. @grizz, @autofagist, @mrnorton, @Mikael Stolt, @Nesa, @jeber, @Jaan, @Fax, @MartinElfstrom och @PatrikHb
Postat 11 marsMar 11 Författare Tack för stöd. Febuari 2025. @Alexander O, @Aldebert, @Twik, @Roman, @MagnusLM, @piffis, @Salah och @jai_12
Postat 7 aprilApr 7 Författare Tack för stöd. Mars 2025. @Petter N, @niki68, @Batte, @Thomas Österberg och @Karin W Extra stort tack till @ronny h, @kaptenen och @Alessandro for stöd.
Postat 4 majMaj 4 Författare Tack för stöd. April 2025. @Oscarr, @Pärta, @arno van hoek, @ulfev, @saltatrox, @pepe och @Björn 530.
Postat 16 juniJun 16 Författare Tack för stöd. Maj 2025. @Jki09003, @Perk, @Andersson, @A.Reef, @Andy99, @Saltgörka_, @sille och @j0nas
Postat 2 septemberSep 2 Författare Tack för stöd. Juni 2025.@Alexraptor , @Fredrik V , @Robert J , @Connaissancen , @Flurpen , @kobbens , @Jaemtgren , @Chrille , @DW , @adam92 , @fitzroy , @jannejon , @miro2025 och @blondie66se Tack för stöd. Juli 2025.@pepi , @Zhes , @Pelle79 , @Enkaffekanna , @kiwi11 , och @Haddock
Postat 2 septemberSep 2 Författare Tack för stöd. Augusti 2025.@Stensson , @Jonas777 , @johannes k , @Warmar , @puh76 , @Micke. P , @Solarpoweredreef , @Swann , @Jojje , @Elin.I. , @Olle , @Zigmund och @Wahnan
Postat söndag vid 14:345 dgr Författare Tack för stöd. September 2025.@MrRhames @Jompasthlm @a.nils @lionfish @adels_reef @Anlu
Postat söndag vid 14:395 dgr Författare Tack för stöd. Oktober 2025.@Tenkare @CorvetteC6 @Kexxet @Johnny Tveit @Sal Aqua @Arai @tomaskk @JimmyS @Shark Of Sweden
Postat onsdag vid 20:331 d Hej, betalade 20/10 men ser ingen uppdatering. Med vänlig hälsning, Jan R.
Postat Igår vid 12:38 1 d 16 timmar sedan, Ryberg skrev:Hej, betalade 20/10 men ser ingen uppdatering.Med vänlig hälsning, Jan R.Vad jag ser så är du stödjande :)
Postat 5 timmar sedan5 tim 20 timmar sedan, Ryberg skrev:Hej, vad jag ser står det:Stödjande medlem t.o.m2025-10-31Hej Jan,Jag har fixat det nu. Det kan ha missats då ni är en av få som betalar med BG fortfarande. Lade upp en digital prenumeration också så att det blir enklare för oss att se nästa gång. Tackar så mycket för ert årliga stöd, det hjälper oss att hålla forumet vid liv.MvhRobinSaltvattensguiden.se
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.